دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی اینترنتی،تبلیغات اینترنتی،سئو وب سایت، طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، ساخت وب سایت، بهینه سازی وب سایت

7 اشتباه در دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی

همه ما از قدرت تبلیغات و اثرگذاری بسیار قدرتمند آن در تجارت و کسب و کارمان خبر داریم. همانطور که به هرلحظه و هرکجا به چشم مان تبلیغات مختلف را بسیار زیاد در اطرافمان مشاهده می کنبم، شرکت ها و کسب و کار های مختلف امروزه هزینه های بسیار سنگینی جهت تبلیغات محصولاتشان می کنند، و منطقی ترین حالت ممکت این می باشد که احتمالا این هزینه های سنگین برای تبلیغات آیا بازخورد موثری دارید یا خیر، احتمالا جواب بله است، یعنی اگر این همه هزینه ای که برای تبلیغات انجام می شود و بازخوردی نداشته باشند

7 اشتباه در دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی

همه ما از قدرت تبلیغات و اثرگذاری بسیار قدرتمند آن در تجارت و کسب و کارمان خبر داریم. همانطور که به هرلحظه و هرکجا به چشم مان تبلیغات مختلف را بسیار زیاد در اطرافمان مشاهده می کنبم، شرکت ها و کسب و کار های مختلف امروزه هزینه های بسیار سنگینی جهت تبلیغات محصولاتشان می کنند، و منطقی ترین حالت ممکت این می باشد که احتمالا این هزینه های سنگین برای تبلیغات آیا بازخورد موثری دارید یا خیر، احتمالا جواب بله است، یعنی اگر این همه هزینه ای که برای تبلیغات انجام می شود و بازخوردی نداشته باشند قطعا این هزینه ها را حذف خواهند کرد. پس این نشان دهنده این است که تبلیغات ارزش این هزینه های بسیار سنگین را دارد، که هر شرکت یا برندی به این میزان برای تبلیغات سرمایه گذاری می کند.
نتیجه اینکه تبلیغات تاثیر مستقیم روی فروش کالای شما دارد، یعنی هر چه تبلیغات بیشتر باشد مقدار فروش هم بیشتر خواهد شد و این یعنی سود آوری برای شرکت.
به همین دلیل است که شما به این جمله می رسید که:
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاری است !

خوب حالا ما چند مثال از تبلیغات مختلف را نام می بریم:
تبلیغات تلوزیونی، تبلیغات بیل بوردی، تبلیغات بنری ، تبلیغات روزنامه،تبلیغات مجله ای، تبلیغات رادیو ای ، تبلیغات اس ام اسی، تبلیغات بروشوری، تبلیغات تراکتی، تبلیغات با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی

حال با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و دنیای مجاز و اینترنت و دیجیتالی و آنلاین شدن در عصر جدید، تبلیغات هم به همین اساس به سمت اینترنتی و آنلاین شدن حرکت کرده است.
با توجه به همین تبلیغات هم تغییر شکل یافته، و بحث دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی خیلی پر رنگ شده است، در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی به صورت کامل در قسمت مقالات وب سایت وان می توانید اطلاعات کسب کنید، ما در این مقاله سعی می کنیم در مورد اشتباهاتی که کاربران در مورد دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی تصور میکنند صحبت کنیم.
در ابتدا باید بدانید که ارزش تبلیغات در اینترنت بسته به جایگاه، نحوه تبلیغات و مکان استمرار آن تفاوت دارد. در واقع هر چقدر شما در انتخاب شیوه دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی خوب و مکان نمایش حرفه ای محصول تمرکز کنید، احتمال بیشتری برای ارتقای کسب و کار خود دارید.

حال می پردازیم به 7 اشتباه در دیجیتال مارکتینگ،بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی



1- استفاده نکردن کلمات کلیدی در تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ


مهمترین و اصلی ترین نکته در دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی و پایه و اساس آن ، استفاده از کلمات کلیدی در تبلیغات می باشد، شما هر چقدر برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی و تبلیغات اینترنتی خود هزینه کنید و از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان استفاده نکنید متضرر خواهید شد، چرا وقتی که کلی وقت و هزینه صرف میکنید در استفاده حرفه ای از کلمات کلیدی خود زمان نگذارید و به بهترین شکل ممکن و بازدهی مناسب از کلمات کلیدی خود استفاده نکنید؟
همواره در تبلیغات اینترنتی خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید، این بسیار اهمیت دارد چرا که باعث میشود شما با آن کلمات کلیدی شناخته شوید ، و تاثیر آن را در فروش خود حس خواهید کرد.


2- تبلیغات در وب سایت های نامرتبط با کسب و کار شما.


با توجه به این که کاملا مشخص است تبلیغات شما در وب سایت های نامرتبط با کسب و کارتان هیچ کمکی به افزایش فروش شما نخواهد کرد ، باز هم افراد بسیار زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند و هزینه زیادی هم می کنند، احتمالا شما تبلیغ ها و آگهی های غیر مرتبط در وب سایت های مختلف را به چشم خودتان دیده اید، به نظر شما چه منطقی پشت این نوع تبلیغ وجود دارد، جواب این است که هیچ منطقی برای این تبلیغ وجود ندارد، شما باید تمرکز تان را به سمت تبلیغ در وب سایت هایی ببرید که مرتبط با کسب و کار شما فعالیت می کنند، یعنی بازار هدف شما باید فقط و فقط کسانی باشند که در حیطه فعالیت شما کار می کنند، اگر غیر از این باشد پیشنهاد ما این است که برای این نوع تبلیغات هزینه نکنید و به روش های دیگر که کمک بهتری به شما میکنند روی آورید.
پس هزینه اضافی بابت وب سایت های نامرتبط را از لیست برنامه کاریتان حذف کنید.


3- ارسال ایمیل های اسپم و بدون برنامه ریزی و هدف مشخص


ارسال ایمیل های تبلیغاتی به صورت همگی و کلی و بدون برنامه ریزی و هدف هم جزو روش های تبلیغاتی غلط به حساب می آیند، شما احتمالا این روزها وقتی ایمیل تان را باز میکنید معمولا روزی 100 تا 200 ایمیل نا خواسته و اسپم برایتان ارسال شده است که معمولا همان ابتدا و بدون خواندن آنها و صرف زما همه ی آن ایمیل ها را حذف می کنید و کلی هم از این ایمیل های ناخواسته ناراحت می شوید، خوب همین موضوع برای همه افراد اتفاق می افتد، باید به شما عرض کنم که ارسال ایمیل های اسپم و کلی هی تاثیر مثبتی در دیجیتال مارکتینگ شما نخواهد داشت، پس وقت عزیز و گرانبهایتان را صرف این گونه تبلیغات اینترنتی نکنید.
اگر می خواهید از شیوه ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که یک بانک اطلاعاتی قوی از ایمیل افرادی که در زمینه کسب و کار شما فعالیت دارند جمع آوری کنید و پس از جمع آوری ایمیل های ایشان، سعی کنید یک ایمیل فوق العاده جذاب و حرفه ای طراحی کنید و برایشان ارسال کنید، و از بازخورد و نتیجه این نوع تبلیغات لذت ببرید.
حالا برای جمع آوری ایمیل های افراد مرتبط با کسب و کارتان روش های گوناگون بسیاری وجود دارد که شما میتوانید از قسمت مقالات گروه وب سایت وان ، راه و روش های متعددی به دست آورید و از آنها استفاده کنید، مطمئنا از مطالعه آنها راضی و خشنود خواهید بود.
پیشنهاد ما را گوش کنید و دست از ارسال ایمیل اسپم بردارید و وقتتان را هدر ندهید.

4- تبلیغات اینترنتی به وسیله پنجره های پاپ آپ


استفاده از پنجره های پاپ آپ در حال حاضر هم از سمت ربات های موتور های جستجوگر و هم از سمت کاربران اینترنتی یک تبلیغ مزاحم و اشتباه محسوب می شود، خود شما هم احتمالا با این نوع تبلیغات آزار دهنده روبرو شده اید، یعنی وقتی روی یک لینک یا صفحه کلیک می کنید کاملا به صورت ناخواسته یک صفحه پاپ آپ باز می شود و شما را آزار می دهد، شما آن پنجره را قبل از لود شدن صفحه می بندید و به محتویات آن صفحه اصلا نگاه هم نمی کنید.
این نوع تبلیغ هم نه تنها تاثیر مثبت برای وب سایت شما ندارد بلکه به تازگی توسط موتور های جستجوگر برای این نوع تبلیغات مزاحم جریمه هایی لحاظ می شود که خیلی به ضرر کسب و کار شما خواهد بود.
پس پیشنهاد می کنیم با تبلیغات پنجره پاپ آپ همین الان خداحافظی کنید.



5- تمرکز فقط بر یک شیوه تبلیغات اینترنتی


به یاد داشته باشید که تبلیغات اینترنتی روش های بسیار زیادی دارد و شما نباید فقط از یک شیوه ثابت برای تبلیغات اینترنتی تان استفاده کنید.شما باید برای تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ خود از یک سری استراتژی های بازاریابی اینترنتی حرفه ای و مناسب برای کسب و کارتان استفاده کنید . و از روش های تبلیغات اینترنتی مختلفی به درستی بهره ببرید. تا حالا شده ببینید که شرکت های مختلفی فقط از یک شیوه تبلیغاتی استفاده می کنند و در هیج جای دیگری اثری از آنها نمیبینید، این روش تبلیغاتی فقط در همان نوع تبلیغ باعث جذب مشتری می شوند، و شما با تمرکز روی تنها یک شیوه تبلیغاتی ، باعث می شوید که کلی مشتری جدید دیگر که می توانید با روش های دیگر تبلیغاتی بدستشان بیاورید را از دست بدهید.
پس لطفا روش های مختلف تبلیغات اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ خود استفاده کنید چون هر کدام جداگانه باعث جذب مشتری برای شما خواهند شد و اینطوری شما از چند جهت جذب مشتری کرده اید.


6- بی برنامه بودن در ارزیابی ارزش تبلیغات و نوع تبلیغات


خوب در اینجا باید یادآور شویم که شما برای هر میزانی از هزینه برای تبلیغات اینترنتی و بازریابی اینترنتی خود انجام میدهید برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید، طوری که اگر یک روش تبلیغاتی را استفاده کردید و میزان اثر بخشی و نتیجه ای که از آن نوع تبلیغ گرفتید آیا به بازگشت سرمایه و سودمندی شما منجر شده است یا خیر، اگر جواب خیر است که شما باید این نوع تبلیغات اینترنتی را تغییر دهید یا مدل آن را تغییر دهید تا زمانی که نتیجه مثبت شود، یعنی طوری شود که ارزش داشته باشد که از این نوع تبلیغات اینترنتی استفاده کنید.
پس اگر تبلیغات اینترنتی که انجام میدهید اثربخشی چندان مناسبی برای شما نداشت آن را تغییر دهید و دیگر روی آن سرمایه گذاری نکنید، و این کار را آنقدر تکرار کنید که به نتایج مثبت و دلخواهتان برسید. آنوقت میتوانید برای آن نوع تبلیغاتی که نتیجه داده سرمایه گذاری بهتری داشته باشید.


7- تبلیغات اینترنتی فقط برای جذب مشتری و فراموش کردن مشتری های فعلی


متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از شرکت ها وقتی مشتری جدید را جذب می کنند، دیگر به فکر حفظ کردنشان نیستند و تمرکز تبلیغات و بازاریابی شان به این است که فقط جذب مشتری جدید داشته باشند، به طور کلی از آنها غافل می شوند، و این باعث می شود که تعداد بسیاری از مشتریان فعلی خود را از دست بدهند.
فراموش نکنید که همان میزان که جذب مشتری برای شما اهمیت دارد، به همان میزان حفظ و نگهداشتن مشتری مهم است، پس تمرکز تان را فقط بر روی جذب مشتری قرار ندهید،
آمارها نشان داده اند که هزینه های جذب مشتریان جدید 3 تا 30 برابر هزینه حفظ مشتریان قدیم است، پس همزمان که در حال استفاده از تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتریان بالقوه هستید با استفاده از روش های حرفه ای تبلیغاتی، از روش های مناسب برای مشتریان قبلی هم غافل نشوید.

و در آخر لازم می بینیم که در مورد اهمیت طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئو وب سایت هم دوباره یادآور شوم ، اگر تا حالا برای کسب و کار تان طراحی وب سایت انجام نداده اید به شما پیشنهاد میکنم ساخت و راه اندازی وب سایت را در برنامه کاری خود قرار دهید و پس از طراحی وب سایت ، توسط متخصصین حرفه ای بهنینه سازی و سئو وب سایت تان را نیز انجام دهید، در مورد اهمیت و مزایای این نکات در مقالات بسیاری در گروه وب سایت وان بحث و تبادل نظر انجام داده ایم شما می توانید با مطالعه مقالات به اهمیت آنها پی ببرید.



با گروه طراحی وب سایت وان در تماس باشید

به منظور ارتباط با سئو وب سایت وان و شروع همکاری دو طرفه می توانید فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال فرمایید. باعث افتخارمان است که با شروع همکاری در ارائه بهترین خدمات وب به شما، نیازتان را در هر بخش از خدمات وب سایت برطرف کنیم. مجموعهطراحی وب سایت وان ، ارائه دهنده برتر طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی نرم افزار، برنامه نویسی اپلیکیشن، آپدیت، بروز رسانی، توسعه و پشتیبانی وب سایت، با افتخار و همیشه و هر لحظه، آنلاین خواهد بود. با طراحی وب سایت وان دیده شوید.