پشتیبانی فروش، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت، پشتیبانی وب سایت، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، شبکه های اجتماعی، ساختن وبلاگ، سمپلینگ، ایونت، رویداد، ویدیو مارکتینگ، تولید محتوا، باشگاه مشتریان

پشتیبانی فروش

با عرض سلام و آرزوی حال خوب و توفیق روز افزون همه همراهان گروه وب سایت وان، نهایت سپاسگزاری را از لطف شما عزیزان داریم و امیدواریم که بتوانیم با ارائه مقالات بروز و تخصصی و خدمات وب شایسته محبت شما باشیم
به دلیل درخواست های مکرر مخاطبین گروه وب سایت وان، این مقاله را بصورت کاملا اختصاصی برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
در این مقاله بنا به درخواست شما سعی داریم در مورد عملیات پشتیبانی فروش صحبت کنیم.
پشتیبانی فروش به کلیه ی عملیاتی اطلاق می شود

بسمه تعالی
با عرض سلام و آرزوی حال خوب و توفیق روز افزون همه همراهان گروه وب سایت وان، نهایت سپاسگزاری را از لطف شما عزیزان داریم و امیدواریم که بتوانیم با ارائه مقالات بروز و تخصصی و خدمات وب شایسته محبت شما باشیم
به دلیل درخواست های مکرر مخاطبین گروه وب سایت وان، این مقاله را بصورت کاملا اختصاصی برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
در این مقاله بنا به درخواست شما سعی داریم در مورد عملیات پشتیبانی فروش صحبت کنیم.
پشتیبانی فروش به کلیه ی عملیاتی اطلاق می شود که انجام می گیرد تا به فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما افزایش دهد، این روز ها با اینترنتی شدن بیشتر کارها و روز آوردن اکثر افراد، شرکت ها یا سازمان ها به دنیای مجازی و اینترنت سعی بر این شده است تا کاربران به راحتی بتوانند عملیات روزمره خودشان را به صورت اینترنتی و با دستگاه هوشمند شان از قبیل کامپیوتر، لب تاب، تبلت، موبایل و ... انجام دهند.
خوب به همین خاطر سیستم باید به این سمت حرکت کند که چطور می تواند در بخش فروش به شرکت کمک کند و چه کارهایی برای فروش بیشتر شرکت مفید است. با توجه به همین که سیستم روز به روز به سمت اینترنتی شدن در حرکت هست، بیشتر یا بلکه کلیه ی عوامل پشتیبانی فروش هم طوری هستند که در همین دنیای اینترنت تعریف شده اند و عملیاتی هستند که مثلا روی مطرح کردن وب سایت شما یا برند شما تمرکز می کنند.
در این مقاله برای درک بهتر سعی میکتیم با یک مثال مراحل کار را توضیح دهیم، پس فرض بر این است که شرکت شما محصولات یا خدماتی برای مشتریان خود ارائه می دهد، شرکت شما در یک مکان فیزیکی قرار دارد و عمده مشتریانی که با شرکت شما کار میکنند افرادی هستند که به صورت فیزیکی با شرکت شما آشنایی پیدا کرده اند ،خوب حالا برویم سراغ اصل موضوع پشتبانی فروش که شامل چه مواردی میشود :

طراحی وب سایت


برای پشتیبانی فروش ، در وحله اول ابتدا باید یک شرکت در کنار موقیعیت فیزیکی، یک وب سایت درون اینترنت و فضای مجازی برای ارائه محصولات یا خدمات خود بسازد. حال با توجه به وجود نرم افزارهای مختلف برای طراحی وب سایت هم این امکان وجود دارد که خودتان طراحی وب سایت تان را انجام دهید و هم اگر وقت این کار را ندارید از شرکت های طراحی وب سایت می توانید کمک بگیرید.
در راه اندازی و طراحی وب سایت باید بسیار دقت کنید که هر کسی که کار ساختن وب سایت را انجام می دهد کلیه ی اصول و قوانین و موارد پر اهمیت در راه اندازی و طراحی وب سایت را به صورت حرفه ای انجام دهد.
به یک نکته بسیار مهم و فنی اشاره کنیم که به مواردی که در قسمت های مختلف مقاله گفته می شود به خوبی دقت کنبد و تمام اصول را مو به مو انجام دهید؟
ممکن است در بین مطالب متوجه شوید که یکسری عملیاتی از شما خواسته شود که از نظر شما چیز مهمی نباشد و به آسانی آن را نادیده بگیرید و به خیال اینکه ممکن است مهم نباشد از کنار آنها بگذرید، اگر برایتان سوال است که چرا در اینجا حتی کوچکترین کارها اهمیت دارد؟
باید در جواب تان بگوییم که دنیای اینترنت و فضای مجازی همانطور که میبینید با چه سرعتی در حال حرکت و رشد است، به همان سرعت رقبای شما هم در حال بروزرسانی فعالیت ها برای پیشی گرفتن از شما هستند، یعنی آنها هم به این چیزهایی که شما برای فروش بیشتر محصولات یا خدماتتان فکر کرده اید ، فکر کرده اند روی آنها کار کرده اند و چه بسا بسیاری در حال گرفتن نتایج خوب از کارهایشان هستند. با توجه به همین موضوع و این دید که همه رقبای شما بیکار ننشسته اند و چیزهایی که شما میدانید و مطالعه می کنید را میدانند و مطالعه می کندد و به آنها عمل می کنند.
حال با توجه به اینکه این دنیای مجازی و اینترنت خیلی گسترده است و رقبای کاری شما بی شمار هستند، و رقابت واقعا بسیار سنگین است، در حالت خوب همه ی رقبا تمام عملیات تعریف شده را بررسی و تجزیه و تحلیل هم می کنند، و سعی می کنند تمامی عملیات پشتیبانی فروش را به خوبی انجام دهند، حال باید به شما بگوییم که در این نوع رقابت ها کسانی پیروز و برتر مسابقه هستند که حتی به کوچکترین موراد ذکر شده دقت می کنند و به آنها عمل می کنند. همه اینها را گفتیم تا متوجه اهمیت تک تک نکات باشید و به آسانی از آنها نگذرید، چون ممکن است شما با رقیبتان در همه عملیاتی که برای پشتیبانی فروش انجام داده اید ، برابر هستید و تمامی نکات و قواعد را مثل هم انجام داده اید، با این دید ، کسی پیروز این رقابت خواهد بود که حتی یک نکته ریزی که خیلی ها به آن اهمیتی نمی دهند دقت کرده و به درستی از آن استفاده کرده، پس ممکن است همان نکته ریزی که به نظر به چشم همی نمی آید برگ برنده شما در برابر رقبای بی شمارتان باشد.

سئو وب سایت


مورد بعدی در پشتیبانی فروش بسیار اهمیت دارد بهینه سازی و سئو وب سایت می باشد. بهینه سازی و سئو وب سایت به کلیه عوامل و قواعد و اصول و قوانینی گفته می شود که روی وب سایت تان انجام می دهید تا در موتورهای جستجوگر ، با جستجوی کلمه کلیدی ، وب سایت شما در لیست نتایج موتورهای جستجوگر قرار داشته باشد و جزو صفحه اول و حتی اولین گزینه های نتایج باشد.
در مورد بهینه سازی و سئو وب سایت در قسمت مقالات و آموزش های وب سایت وان ، به صورت کامل و خیلی خیلی تخصصی مقالات بسیاری قرار داده ایم که با مطالعه آنها می توانید خیلی سریع به بالا آمدن وب سایتتان در لیست نتایج موتور های جستجوگر کمک کنید.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی


مهممترین مورد برای پشتیبانی فروش برای شما دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می باشد، برای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی هم گروه وب سایت وان تلاش کرده تا با قرار دادن مقالات و مطالب ارزشمندی برای شما عزیزان ، این مبحث بسیار مهم را توضیح دهیم.

تبلیغات اینترنتی


یکی دیگر از موارد ارزشمتد در پشتیبانی فروش بحث تبلیغات اینترنتی می باشد. در اینجا سعی داریم در مورد عملیاتی که می توانید برای تبلیغات اینترنتی انجام دهید صحبت کنیم:
شما می توانید با جستجوی وب سایت های تبلیغاتی در موتورهای جستجوگر ، وب سایت های تبلیغاتی با ارزش را پیدا کنید و آگهی های مورد نیاز و حرفه ای را درون آن وب سایت ها قرار دهید و لینک به وب سایت اصلی خودتان را نیز در وب سایت تبلیغاتی قرار دهید،
به لینک هایی که از وب سایت های مختلف برای وب سایت اصلی شما قرار داده می شود ،بک لینک می گویند.بک لینک تاثیر فوق العاده ای در بهینه سازی و سئو وب سایت شما هم خواهد گذاشت،
همچنین این آگهی ها به به خودی خود باعث بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی شرکت شما خواهند شد.

ساختن وبلاگ


از دیگر مواردی که به پشتیبانی فروش کمک می کند ساختن وبلاگ است، ساختن وبلاگ کنار طراحی وب سایت اصلی شما هم کمک بسیار زیادی به دیجیتال مارکتینگ شما می کند، محیط وبلاگ جایی است که به شما این امکان را می دهد که ارتباط صمیمی تری با مشتری برقرار نمایید.


ایونت یا رویداد


برای امر پشتیبانی فروش یک روش دیگری هم هست که می توانیم استفاده کنیم به نام ایونت یا رویداد، به این شکل که یک سری برنامه برای فروش محصولات برای مشتریان تعریف میکنیم و مشتریان را ترغیب می کنیم که در یک زمان خاص به وب سایت یا حضوری برای یک سری آفرهای ویژه با ما در تماس باشند. مثلا همین سایت دیجی کالا این حالت رو روزانه قرار داده به این شکل که روزانه 5 کالا رو تخفیف ویژه میده و در صفحه اصلی سایت قرار داده، کاربران برای همان تخفیف ها هم که شده روزانه حتما سایت دیجی کالا را چک میکنند، ما می توانیم با یک برنامه و مدیریت شما این عملیات را به صورت هفتگی در شرکت انجام دهیم و یک روز خاص برای کشاندن مشتری به سمت خودمان انجام دهیم، این عملیات سخت نیست فقط نیاز دارد مقداری برای آن وقت بگذارید و با مدیریت درست و برنامه ریزی شده با آن برخورد کنید.

شبکه اجتماعی


شبکه های اجتماعی هم در بحث پشتیبانی فروش بسیار حائز اهمیت هستند، در بحث شبکه های اجتماعی می توانید از انواع شبکه های اجتماعی پر بازدید از قبیل اینستاگرام، تلگرام، بیس بوک، گوگل پلاس، تویتر، یوتیوب می توان نام برد، با توجه به اینکه در حال حاضر شبکه اجتماعی اینساگرام و تلگرام جزو شبکه های اجتماعی بسیار پربازدید در کشور عزیزمان ایران به حساب می آیند، شما می توانید با یک برنامه حرفه ای تر و منظم تری بچینید که بتوانید بهتر و جرفه ای تر جواب بگیرید، یک سری راه و روش هایی برای مدیریت این دو شبکه اجتماعی وجود دارد که میتواند به ما کمک کند. که روی آنها هم باید با هدف مشخص کار کنید.

پروموشن


یکی از موارد مهم در پشتیبانی فروش پروموشن یا طرح های تشویقی می باشد. برای پروموشن شما می توانید با مقداری زمان و مدیزیت و برنامه ریزی صحیح طرح های تشویقی برای مشتریان ایجاد کنید تا باعث جذب آنها شوید، مثلا بحث گذاشتن یک قرعه کشی بین مشتریانی که مثلا خرید مبلغ ایکس تومن دارند هر شش ماه یک کالایی به قید قرعه تقدیم می کنیم، این شکلی مشتری تلاش میکند تا شش ماه خرید خودش رو به مبلغ ایکس برساند، این قطعا به نفع شرکت شما خواهد بود.

سمپلینگ


این گزینه هم جزو موارد پشتیبانی فروش به حساب می آید، شما اگر بتونید از یک برنامه سمپلینگ برای کسب و کارتان استفاده کنید، میتوانید به خوبی محصول یا خدماتتان را به کاربران عرضه کنید و نظر آنها را جلب نمایید، سمپلینگ یک نوع روش بازاریابی هست که می توانید کالا رو به صورت نمونه برای مشتریان به یک روشی نشان دهید، این که روی کالاهایی که خیلی قوی هستید مانور بدهید، به هرصورتیکه ممکن هست به مشتری قدرت و کیفیت کالا رو نشان دهید، مثلا با ساختن یک کلیپ ویدیویی یا قرار دادن نمونه کالای تان در برابر نمونه کالای بی کیفیت و به نمایش گذاشتن آن برای مشتری، از طریق تمام روش های موجود مثل وب سایت، سایت تبلیغاتی، وبلاگ، شبکه اجتماعی و غیره.

ویدیو مارکتینگ


ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی یکی از راه های پشتیبانی فروش است،ساختن و ارائه کلیپ های تصویری مفید برای مشتریان،و قرار دادن آنها در وب سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا و غیره، در این حالت بخاطر اینکه وب سایت های اشتراک ویدیو بیشترین مخاطبین رو در بین وب سایت ها دارند ،کمک میکنند مشتریانی که ما را نمیشناسند از این طریق با ما آشنا شوند.

تولید محتوا


در بحث پشتیبانی فروش یکی از موارد بسیار مهم دیگر تولید محتوا می باشد، این روزها تولید محتوای با کیفیت برای مشتریان هم باعث جذب آنها میشود، برای این کار می توانید با استفاده از تجربه و تخصص چندین ساله کارشناسان و کارمندان فنی در مورد برخی اصلاحات و خیلی چیز ها تولید محتوا انجام بدهید و به طرق مختلف آنها را به مشتریان ارائه دهید.

به احتمال زیاد همه ی کسب و کار ها دارای افراد فنی و متخصصی هستند که خیلی اطلاعات مفید و به درد بخوری دارند، اگر بتوانید از آنها به روش درستاستفاده کنید خیلی میتواند به شما کمک کند، مثلا میتوانید روی این اطلاعات فنی و باارزش مانور دهید، مثلا بگوییم در امور مربوط به محصولات یا خدماتتان مشاوره می دهید، و از این عنوان در تبلیغات تان خیلی به رخ رقبا بکشید.

باشگاه مشتریان


برای پشتیبانی فروش همچنین می توانیم یک انجمن یک صفحه یا یک بانک اطلاعاتی به عنوان باشگاه مشتریان بسازیم و از مشتریان دعوت کنیم که در آن عضو شوند، که مثلا در آن مزایایی برای مشتریان قرار داده ایم، حالا در این که چه خدماتی در باشگاه مشتریان ارائه دهیم باید بحث و تبادل نظر کنید و راه و روش درستی انتخاب کنید.

جلسات کاری


همچنین یک پیشنهادی که به کسب و کار ها برای امر پشتیبانی فروش میدهیم این هست که در برنامه کاریتان روی جلسات کاری بین مدیریت و پرسنل وقت بگذارید، معمولا زمان هایی که جلسه برگزار می شود و مدیریت با کارمندان صحبت میکند ، این انرژی را به کارمنداد می دهد که برای آنها اهمیت قائل می شود، شما می توانید ببینید و حس کنید که تا چند روز احساس پرانرژی مثبت برای کارمندان پدیدار شده استه، به نظر من این جلسات را به صورت هفتگی یا حداقل ماهانه تنظیم کنید چون اون انرژی که کارمندان میگیرند به پیشرفت مجموعه کمک خواهد کرد.

شما تنها با رعایت این قواعد و قوانین ، مطمئنا می توانید به توانایی هایی دست یابید که با رقبا پیشی بگرید.



با گروه طراحی وب سایت وان در تماس باشید

به منظور ارتباط با سئو وب سایت وان و شروع همکاری دو طرفه می توانید فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال فرمایید. باعث افتخارمان است که با شروع همکاری در ارائه بهترین خدمات وب به شما، نیازتان را در هر بخش از خدمات وب سایت برطرف کنیم. مجموعهطراحی وب سایت وان ، ارائه دهنده برتر طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت، سئو وب سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی نرم افزار، برنامه نویسی اپلیکیشن، آپدیت، بروز رسانی، توسعه و پشتیبانی وب سایت، با افتخار و همیشه و هر لحظه، آنلاین خواهد بود. با طراحی وب سایت وان دیده شوید.