خدمات تبلیغات اینترنتی آنلاین

در ابتدا تبلیغات را به زبان بسیار ساده بگوییم: تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان‌ها دارد و عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.
حالا که تعریف تبلیغات را به زبان ساده گفتیم باید عرض کنیم وقتی که صحبت از تبلیغات در عصر حاضر می‌شود، نمی شود از تبلیغات اینترنتی آنلاین چیزی نگوییم. اینترنتی که در حال حاضر تمام دنیا را در بر گرفته است و کاری وجود ندارد که نشود توسط اینترنت انجام گیرد.
به نام خدا
تبلیغات اینترنتی آنلاین

در اینجا میخواهیم خیلی آسان  در مورد تبلیغات صحبت کنیم: تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد و به عملیاتی گفته می شود که درآن فروشنده یاتولید کننده یک محصول یا خدمات باانجام آن کارها سعی کنند که خریدار بالقوه رااز ارائه این محصول یا خدمات خو، آگاه کنند. حالا این عملیات می تواند با روشهای بسیار مختلفی انجام شود.

لیست تعدادی از تبلیغات (روش های معرفی محصولات یا خدمات):
1- تبلیغات محیطی
2- تبلیغات اینترنتی
3- تبلیغات پست مستقیم
4- تبلیغات مجلات
5- تبلیغات روزنامه ای
6- تبلیغات رادیویی
7- تبلیغات تلویزیونی
8- تبلیغات پیامکی

حالا که خیلی راحت تبلیغات را تعریف کردیم این را هم باید مد نظر داشته باشیم که وقتی صحبت از تبلیغات در دنیای امروز می شود، نمیتوان از تبلیغات اینترنتی آنلاین صحبتی نکرد. اینترنتی که امروزه همه جهان را در برگرفته است و هیچ کاری نیست که نتوان به وسیله اینترنت انجام داد.

تبلیغات اینترنتی آنلاین گونه ای از تبلیغات می باشد که مزایای خیلی زیادی دارد:

مزیت ارزان بودن تبلیغات اینترنتی:


تبلیغات اینترنتی آنلاین با توجه به اینکه اینترنت و وب خیلی ارزان یا تقریبا در بعضی جاها ایگان وبا هزینه بسیار کم در دسترس همه مردم قراردارد ، جزء تبلیغات خیلی ارزان تر از انواع تبلیغات موجود در دنیا به حساب می آید.
این نوع تبلیغات مخصوصا زمانی که شرکتها و سازمان ها از لحاظ مالی مشکل دارند می تواند بسیار کارآمد باشد.

فراگیر و گسترده بودن تبلیغات اینترنتی:


تبلیغات اینترنتی آنلاین با توجه به دنیای بزرگ وب که در کل جهان وجود دارد مشخص است که فراگیر است و در هر نقطه از این کره خاکی یا حتی میتوانم عرض کنم در کرات دیگر هم در دسترس هست.

ماندگار و مانا بودن تبلیغات اینترنتی:


تبلیغات اینترنتی آنلاین را در مقایسه با انواع گوناگون تبلیغات موجود ، می توان جزو ماندگارترین نوع تبلیغات هم حساب کرد.

هوشمندانه بودن تبلیغات اینترنتی:


تبلیغات اینترنتی آنلاین با توجه به دیجیتالی و آنلاین بودن و قابلیت دادن برنامه و تعریف پلن های متفاوت و هوشمند کمک بسیار زیادی به شما در امر تبلیغات می کند. این مزیتی هست که هیچ کدام از انواع تبلیغات از آن بهره مند نیستند.

نامحدود بودن از لجاظ زمانی برای تبلیغات اینترنتی:


در تبلیغات اینترنتی آنلاین محدودیت زمانی هیچ معنایی ندارد، شما زمان نامحدودی برای امر تبلیغات اینرنتی خود دارید. و هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر،آپدیت و بروز رسانی می باشد.

نامحدود بودن از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای تبلیغات اینترنتی


تبلیغات اینترنتی آنلاین از لحاظ مکانی هم هیچ محدودیتی ندارد یعنی شما در هر جای دنیا که باشید می توانید روی آن فعالیت کنید.

تبلیغات اینترنتی آنلاین یا تبلیغات برخط


ایجاد تبلیغات دیجیتال یا تبلیغات آنلاین اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی، یک شکلی از بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارائه ی پیامهای بازاریابی و تبلیغاتی آنلاین اینترنتی به کاربران استفاده میشود. واین نوع تبلیغات، بازاریابی با ایمیل، موتور جستجوگر بازاریابی، شبکه های اجتماعی بازاریابی، و همچنین بسیاری ازانواع تبلیغات،(شامل تبلیغات عنوان وب) و تبلیغات موبایل را شامل می شود. درست مثل دیگر رسانه های تبلیغاتی موجود، تبلیغات اینترنتی آنلاین اکثرا دو طرف دارد، یک سمت آگهی گذار یا ناشر میباشد که آگهی ها را درون محتوای آنلاین خود می گذارد و سمت دیگر آگهی دهنده میباشد که آگهی هایی که می خواهد به نمایش بگذارد، برای آگهی گذار یا ناشر ارسال میکند. شرکت کنندگان بالقوه دیگر شامل آژانس‌های آگهی دهنده که کمک به تولید وقرار دادن متن آگهی میکنند، یک سرویس دهنده آگهی هم وجود دارد که به ‌طور فنی آگهی ها را مدیریت میکند.
امروزه تبلیغات اینترنتی آنلاین یک تجارت بسیار بزرگ به حساب می آید که همچنان با سرعت درحال رشد است.
تبلیغات اینترنتی آنلاین به طور گسترده تقریباً در سرتاسر همه بخش‌های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است. بسیاری از رسم های رایج برای تبلیغات اینترنتی آنلاین بحث انگیز و به طور عحیبی در معرض بازدید عموم هستند. درآمدهای تبلیغات اینترنتی آنلاین ممکن نیست به‌طور کافی جایگزین گروههای درآمدی ناشرهای دیگر شود. کاهش درآمد تبلیغات منجر شده تا تعدادی ازناشران، محتوای تبلیغات را درپشت دیوارهای پرداخت مخفی کنند. تبلیغات اینترنتی آنلاین ویژگی‌های خاص خود را دارد. به عنوان مثال در تبلیغات اینترنتی آنلاین می‌توان به راحتی اطلاعات را حذف یا اضافه کرد. همچنین در رسانه‌های برخط یا تبلیغات اینترنتی آنلاین امکانات بسیاری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها وجود دارد. سرعت بازخورد گرفتن در تبلیغات برخط یا تبلیغات اینترنتی آنلاین بسیار بالا است. آگهی‌دهنده با یکبار پرداخت هزینه می‌تواند بازخورد تبلیغات خود را مشاهده کند.

شرکت های تبلیغات اینترنتی آنلاین


شرکت های تبلیغات اینترنتی آنلاین ، یک کسب و کار خدماتی می باشند که به ایجاد، برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت تبلیغات برای مشتریان  رسیدگی می کنند. شرکت های تبلیغات اینترنتی آنلاین میتوانند برای مشتریان خود خدماتی مانند برندینگ، بازاریابی (مارکتینگ) و طراحی و اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی را ارائه دهند.

سازمان ها و برندها ممکن است به منظور تولید تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات آنلاین، تبلیغات محیطی، بازاریابی موبایلی و غیره که به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی هستند، از شرکت تبلیغات اینترنتی آنلاین بهره بگیرند.

افتخار داریم که گروه وب سایت وان یکی از موفق‌ترین شرکت های تبلیغات اینترنتی آنلاین در کشور عزیزمان ایران میباشد که با تیلغات گسترده و سابقه فعالیت حرفه ای خود به تعداد زیادی از بیزینس و کسب و کار ها کمک کرده است.

پس تبلیغات اینترنتی آنلاین ، یک فعالیت استراتژیک است که میتواند درتوسعه وپیشرفت فعالیت‌های یک بنگاه اقتصادی نقش مهمی ایفا نماید. همچنین باید بدانید از تبلیغات، به عنوان پیشبرد یا چاشنی فروش نیز نام برده میشود. و همچنین تبلیغات، زیر مجموعه ی فعالیت های بازاریابی است

شاید برایتان سوال پیش بیاید که اصلا چرا باید تبلیغ کرد؟
یکی از مهمترین دلایل، جهت تبلیغ محصولات و خدمات، تنوع و وسعت انتخا‌بها در کالاها و خدمات میباشد که باعث گستردگی حوزه‌ی انتخاب خریداران شده‌ است. برای حل مشکل انتخاب در تصمیم گیری و راهنمایی خریداران و تسهیل و تسریع انتخاب، کسب و کارهای جدیدی مطرح شده که یکی از آنها مدیریت تبلیغات است.

لیستی از مزایا و معایب تبلیغات فیزیکی یا محیطی:


مزایای تبلیغات فیزیکی یا محیطی:


بهترین ابزار برای معرفی برند، و برندینگ می باشد.
وسیله‌ای مناسب برای افزایش فروش محصولات و خدمات است.
ابزاری مناسب برای معرفی کالا ، محصولات و خدمات است.
ابزاری مناسب برای آگاهی رسانی نسبت به ورود یک محصول و خدمات جدید به بازار است.
از این ابزار میتوان برای هدفگیری مشتری در مراکز تصمیم گیری، استفاده کنند.

معایب تبلیغات فیزیکی یا محیطی:


بالا بودن هزینه‌های مربوط به تبلیغات محیطی.
نیاز به اخذ مجوزهای گوناگون برای تبلیغ گذاری و آگهی های تبلیغاتی.
وجود منع قانونی برای تبلیغ برخی کالاها، محصولات و خدمات خاص.
عدم امکان سنجش میزان دیده شدن تبلیغات محیطی توسط مخاطبین آن بر خلاف تبلیغات اینترنتی.

این نکته مهم را حتما توجه داشته باشید که رسانه محیطی به قدری قدرتمند است که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند و عکس آن اگر زیر ساخت‌های مناسب و کافی را نداشته باشید، میتواند تبدیل به یک ضد تبلیغ شود.

لیستی از انواع تبلیغات اینترنتی آنلاین:



  • ایمیل یا پست الکترونیک.

  • جستجوی آگهی ها.

  • مقالات.

  • تیزرهای تبلیغاتی.

  • تابلو دیجیتال تبلیغاتی.

  • سایت های تبلیغاتی.

  • شبکه های تبلیغاتی .

  • انواع شبکه های تبلیغاتی.

  • شبکه های خصوصی.

  • شبکه های نیمه خصوصی.

  • شبکه های عمومی.

  • شبکه های هوشمند.

  • شبکه های پنهان.


تبلیغ‌نویسی چیست و چه کاری انجام می دهد؟


تبلیغ نویسی اقدام به نوشتن با هدف تبلیغات اینترنتی آنلاین یا دیگر اشکال بازاریابی است.

 

محصول یا کالا یا خدمات مورد نظر که همان متن تبلیغاتی می‌باشد، محتوایی نوشته شده است که هدف آن افزایش آگاهی برند یا محصول یا خدمات شما و نهایتا متقاعد کردن افراد یا گروهی برای استفاده از آن محصول یا کالا یا خدمات است. تبلیغ نویس ها در راستای خلق بیلبورد ها، بروشور ها، کاتالوگ ها، اشعار تبلیغاتی ، تبلیغات درج شده در روزنامه و مجلات، مکاتبات فروش و دیگر انواع نامه نگاری مستقیم، متونی برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، شعارهای تبلیغاتی، مقالات مفید مجله ای و دیگر اشکال ارتباطات بازاریابی نویسندگان را کمک میکنند. در صورتی که محل عرضه ی پروژه در اینترنت باشد، متخصصین معمولا کارشناسان تولید محتواوب در وب سایت ها می باشند. کارشناس تولید محتوا، در جهت ایجاد تبلیغات اینترنتی آنلاین برای صفحات وب سایت، خبرنامه‌های پست الکترونیکی یا ایمیلی ، نوشته های وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی فعالیت دارند. تبلیغ نویسان دیجیتال در زمینه هایی وسیع تر از شغل خود مطالعه دارند. تفاوت آنان با دیگر متخصصین این زمینه، نگاه وسیع تر به مسیر کلی کاربران، لینک‌های خارجی قید شده در متن تبلیغاتی برای بهینه سازی موتورهای جستجوگر و سئو وب سایت است و نیز بر تحقق فروش بر خط تمرکز دارند و نیز با مسائل فنی از جمله نرخ خروج کاربران از وب سایت سر و کار دارند.

 

انواع تبلیغ نویسی
انتشار کتاب در انتشار کتاب، متن تبلیغاتی جلد کتاب، خلاصه ای از کتاب است که در پشت جلد هم آمده است، متن تبلیغاتی پشت کتاب متنی مشابه است که معمولاً کوتاه تر است و متن تبلیغاتی کاتالوگ نوشته ای خلاصه است که برای کاتالوگ مشتریان تهیه میشود.

اینترنت فرصت‌های موجود در زمینه تبلیغ نویسی از صفحات فرود، دیگر محتواهای وب تا تبلیغات بر خط، پست‌های الکترونیک، وبلاگها، رسانه‌های اجتماعی و دیگر اشکال ارتباطات الکترونیکی، را گسترش داده‌است.

این شبکه جهانی فرصت‌هایی را برای این متخصصین فراهم نموده‌است تا تحقیقات کنند، آثار دیگران را ببینند و از خروجی فعالیت خود بیشتر آگاه شوند. مشتریان، تبلیغ‌نویسها و کارگردانان هنری می‌توانند یکدیگر را بیابند، پروژه‌های دورکاری اخذ کنند و گزینه‌های شغلی حیاتی را انتخاب کنند.

بهینه سازی موتورهای جستجوگر و سئو وب سایت ، متن تبلیغاتی وب را می‌توان عامل ارتقای رتبه سایت‌ها در موتورهاتی جستجو دانست. این امر مترادف با بهینه سازی ارگانیک برای موتورهای جستجو بوده که در برگیرنده قرارگیری استراتژیک و تکرار کلمات و عبارات کلیدی روی صفحات وب است بگونه ای که بازدیدکنندگان این امر را معمول تلقی نمایند.

تا اینجا که با ما بودید باید متوجه ارزش خیلی زیاد تبلیغات اینترنتی آنلاین شده باشید،
امروزه تبلیغات اینترنتی آنلاین بیشترین بخش درآمد در تمام بیزینس ها و کسب و کار های آنلاین می باشد برای مثال درآمد امسال توییتر از تبلیغات اینترنتی آنلاین را برای شما اعلام می کنیم:
توییتر امسال درآمد 320 میلیون دلاری را فقط و فقط از تبلیغات اینترنتی آنلاین کسب کرده است:
توییتر در گزارش درآمدهای سه ماهه ی سوم سال خود امروز اعلام کرد 286 میلیون کاربر فعال دارد. 80 درصد از کاربران توییتر با تلفن های همراهشان توییت می کنند. این به این معناست که حدود 227 میلیون از کاربران توییتر از تلفن های هوشمند یا تبلت ها استفاده می کنند. توییتر در این مدت 361 میلیون دلار درآمد داشته که 320 میلیون دلار آن از محل تبلیغات حاصل شده است. این آمار 109 درصد از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
مشاهده ی تایم لاین برای هر کاربر در این مدت 7 درصد برای کاربران کل دنیا کاهش داشته است. در ایالات متحده ی آمریکا این کاهش 6 درصد بوده است. به طور کلی مشاهده ی تایم لاین در این سه ماه 181 میلیارد دفعه ثبت شده است.
توییتر اعلام کرده در این مدت 29 سنت کاهش درامد داشته است! این میزان برای مدت مشابه در سال گذشته 48 سنت بوده است! برای فصل آخر سال توییتر درآمدی حدود 450 میلیون دلار را پیش بینی می کند.