مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / فرصت های شغلی وب سایت وان
فرصت های شغلی وب سایت وان
نظرات: 3 نظر تگ ها: فرصت شغلی طراحی وب سایت|فرصت شغلی سئو وب سایت|فرصت شغلی دیجیتال مارکتینگ

فرصت های شغلی وب سایت وان


احساس امنیت وآرامش وراحت بودن مشتریان وداشتن رضایت از وب سایت شان از مهمترین وظایف وارزش های گروه وب سایت وان است، ازاین روی سعی داریم بااستفاده ازجدیدترین تکنولوژی وفناوریهای روزدنیا، بالاترین کیفیت ممکن درروند پروژه های کاری خودرا به کار بریم، درهمین راستا باانرژی مضاعف وبا تمام قدرت وبا وجود تیمی خلاق، حرفه ای وبا تجربه، برای فراهم آوردن آرامش ورفاه همه ی جانبه تلاش میکنیم.
اگرهنوز تابحال با وب سایت وان آشنانشده اید برایتان عرض می کنیم: فعالیت گروه وب سایت وان بصورت حرفه ای ارائه خدمات وب ازقبیل طراحی وب سایت، راه اندازی وب سایت و سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت، طراحی نرم افزار، برنامه نویسی اپلیکیشن، طراحی سایت، سئو سایت، خدمات وب سایت، پشتیبانی وب سایت، SEO وب سایت، خدمات بازاریابی اینترنتی، خدمات دیجیتال مارکتینگ، خدمات تبلیغات اینترنتی، خدمات هاست و خدمات دامین و خدمات SSL، خدمات سرور اختصاصی و خدمات سرور مجازی، آپدیت وب سایت، بروز رسانی وب سایت، توسعه وب سایت، ارتقاء وب سایت و ساخت وب سایت و همچنین ارائه ی آموزش وب سایت، اخبار وب سایت و مقالات تخصصی وب سایت میباشد.

انتظار طراحی وب سایت وان ارائه دهنده کلیه خدمات وب از قبیل راه اندازی، پشتیبانی، طراحی وب سایت، بهینه سازی، سئو وب سایت:

 
رقابت سازنده
ما اعتقاد داریم شرایط و فضای کاری باید طوری باشد که افراد با تمام انرژی میل به پیشرفت و صعود پله های موفقیت راداشته باشند.
 
 
سخت کوشی
ما سخت کوشی را از پدران و مادران این سرزمین آموخته ایم و معتقدیم فردای بهتر جز با تلاش به دست نمی آید و رفاه، پاداش مردمانی است که در عرصه ی زندگی در مسیر درست و برای هدف درست می جنگند.
 
 
خلاقیت و نوآوری
در گروه وب سایت وان، خلاقیت و نوآوری را راهی برای استفاده ی بهینه از منابع محدود در اختیار بشر می دانیم و عمیقا براین باوریم که زندگی مشتریانمان می تواند با راه حل های خلاقانه ی ما دلپذیرتر و راحت تر شود.
 
 
احترام متقابل
اعضای گروه وب سایت وان خودراوام دار فرهنگی میدانندکه اعتقاداتش همچون ریسمانی قدرتمند تکیه گاه مردمانش است و در آن احترام، پیش فرض تعاملات انسانی است. کسب و کار ما در وب سایت وان تنها یک تجارت نیست، رابطه ای انسانی مبتنی بر احترام و علاقه و معنویت با یکدیگر و با مشتریان مان است.
 
اعتقاد به هدف
کسب وکارهای بزرگ، مدیون فکرهای بزرگ هستند و فکرهای بزرگ به اهداف بزرگ و ارزشمند می اندیشند. گروه وب سایت وان برای انتقال تجربه ی «ویترین مجازی یا وب سایت» به مشتریان خود اهداف دقیقی تعیین کرده ایم و برای رسیدن به آن اهداف همه اعضای تیم طبق یک برنامه ی مدون تلاش می کنند.
 
کارایی و عملکرد
گروه وب سایت وان همواره تلاش دارد شرایط و محیط کاری را به بهترین شکل ممکن فراهم کند و تمام شرایط را طوری تنظیم کند که کارایی و عملکرد به بهترین شکل ممکن باشد و موفقیت فرد ، موفقیت گروه به حسای خواهد آمد.
 
مسئولیت پذیری
همیشه در هر جا و مکان و زمانی و در هر بیزینس و فعالیت و شغلی و برای همه مشاغل و افراد و اشخاص و شرکت ها مسئولیت پذیری جزو مهمترین عناصر موجود در سازمان می باشد، ما همواره انتظار داریم با قبول مسئولیت تمام تلاشمان را برای انجام به موقع و سر وقت انجام دهیم.
 
شایسته سالاری
همه ی ما همیشه سعی داریم که محیط کاری وب سایت وان یک محیط شاداب، پویا و بستر موفقیت اعضای تیم مان باشد و برای بزرگ شدن خانواده ی همکاران مان به دنبال آن هایی می گردیم که توانایی فنی، دانش کافی و شایستگی فردی لازم را برای همراهی در این خانواده ی دوست داشتنی داشته باشند.
 
اعتماد به نفس
وب سایت وان با تمام انرژی و قدرتش سعی در ارائه بهترین ها در هر موقعیتی را دارد، و فضای امکان ارائه این شرایط را هم فراهم آورده است، اعضای وب سایت وان با انرژی و اعتماد به نفس بالا بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.
 
 
کار گروهی
ما در گروه وب سایت وان، انگشتان یک دست هستیم که با گره شدن، به قدرت بیشتری برای رسیدن به اهداف بزرگ می رسیم. کار گروهی و هم افزایی ناشی از فعالیت در کنار هم برای ما یک ارزش است و ما از آن به عنوان یک راه حل سریع ، مطمئن و دقیق برای تمام فعالیت های خود استفاده می کنیم.

مزایای همراهی با خانواده سئو وب سایت وان

در گروه وب سایت وان ما بدنبال تغییرسبک زندگی سرزمین مان هستیم. تغییری که منجربه ایجادرفاه بیشتر آرامش بیشتر وامنیت وآسایش روزافزون مردم شود ولذت استفاده ازفناوریهای نوین رابه شکلی محسوس وملموس به زندگی عادیمان بیاورد.
همکاران وب سایت وان افرادی پرازشوق خواستن ویادگیری هستند ازخلاقیتشان برای پیداکردن بهترین راه حل ها برای مسائل کاری استفاده میکنند وذهن بازشان هرروز وهر لحظه برای بهبودفرآیندها تلاش میکند.
درتیم ما، احترام متقابل، فارغ ازسلسله مراتب، یک اصل پذیرفته شده است وفضای دوستانه ی کاریمان باعث میشود حرفه ای ترها وکار بلدها، مهارت ها وفوت و فن درست انجام دادن کارها رابدون چشم داشت به هم آموزش دهند.
در گروه وب سایت وان به تمام آن چه یک شرکت بزرگ بایدبرای آرامش وسلامت اعضای خودفرآهم آورد توجه شده است، تادرتیم مان همه ازسلامت جسمی، روحی، مالی واجتماعی برخوردارباشیم.
 

فرصت های شغلی وب سایت وان

گروه وب سایت وان به عنوان یکی از شرکت های باسابقه، فعال و مطرح در زمینه ارائه خدمات وب، محیط بسیار مناسبی برای پذیرش استعدادهای جوان و نخبه و خلاق فراهم آورده است. به کارگیری از این استعداد ها و به روز بودن و استفاده از آخرین و به روزترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا در تمام زمینه های کاری ، این گروه را به یکی از گروه های حرفه ای و متخصص حوزه طراحی، راه اندازی، سئو، بهینه سازی و خدمات وب تبدیل کرده است، چنانچه شما دارای تخصص و تجربه در سمت های زیر هستید، می توانید فرم های زیر را تکمیل و ارسال کنید، پس از بررسی های لازم با شما تماس گرفته خواهد شد.
در نظر داشته باشید که امکان همکاری با وب سایت وان به صورت تمام وقت، نیمه وقت، ساعتی، پروژه ای و کار از راه دور وآنلاین وجود دارد .
 

پیوستن به گروه طراحی وب سایت وان

با پیوستن به گروه وب سایت وان خلاقیتها و توان مندی های خود را شکوفا کنید. با توجه به گستردگی فعـالیت های ایـن گـروه در زمینه خدمات وب، دانـش آمـوختگـان و متخصصـان حـوزه های مختلف، با دانش و پشـتکار خود، در محیط پویا و پرجوش و خروش وب سایت وان در کنار هم قرار می گیرند. هر کدام از ما عضوی موثر و الهام بخش برای خلق اتفاقات بزرگ هستیم.
آنچه در این بخش در اختیار شما قرار می گیرد، اطلاعاتی است که تصویـر کوچکی از محیـط کار در وب سایت وان را ترسیم و شیوه ی پیوستن به این گروه را تشریح می کند.
1.تکمیل فرم استخدام .برای وارد شدن به صفحه فرم استخدام اینجا کلیک کنید.
2. ارسال رزومه: می توانید رزومه خود را به ایمیل cv[at]website1[dot]ir ارسال نمائید.
 

نکات قابل توجه و مهم برای نوشتن یک رزومه خوب

رزومه اولین ابزار معرفی شما است و به همین دلیل داشتن یک رزومه خوب جامع و کامل برای دستیابی شما به شغل مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد.
در نظر گرفتن نکات زیر به بهتر شدن رزومه کمک می کند:
- رزومه باید تمیز، مرتب و خوانا باشد. از یک قلم (Font) ساده برای نوشتن آن استفاده شود و فاصله بین خطوط به اندازه ای باشد که به راحتی قابل خواندن باشد.
- تمامی اطلاعات تماس مانند Email، Linkdin و شماره موبایل خود را در آن ذکر کنید.
- تمامی اطلاعات شخصی مانند تاریخ تولد، وضعیت تاهل، محل سکونت و وضعیت نظام وظیفه را در ابتدای رزومه بیاورید.
- همه سوابق تحصیلی و دوره های آموزشی که گذرانده اید به تفکیک بنویسید.
- تمام سوابق کاری گذشته و فعلی خود را بنویسید. توجه داشته باشید که تنها لیست کردن سمت های قبلی به اندازه کافی بازگوی کاری که انجام می دهید نیست تمامی مسوولیت های خود را در هر سمت به تفکیک شرح دهید.
- نوشتن یک توضیح کوتاه از علایق و روحیات و توانمندی های خود شناخت بهتری نسبت به شما ایجاد می کند.
در صورت تمایل می توانید یک نمونه فرمت نوشتن روزمه را دانلود کنید:
 

عملیات پیوستن به ما چگونه است؟

1. هنگامی که درخواست پیوستن به وب سایت وان را برای این گروه ارسال می کنید، درخواست و رزومه ی شما با رعایت محرمانه بودن، در واحد مدیریت منابع انسانی وب سایت وان مورد بررسی قرار می گیرد. پس از آن، مدیران واحد منابع انسانی با مدیران بخش هاییکه تصور می شود شما می توانید جایگاهی در آن ها داشته باشید، مشورت خواهند کرد.
2. این فرایند، حدود دو ماه طول خواهد کشید. طی این مدت، ممکن است با شما تماس گرفته شود و قرار جلسه ی مصاحبه تنظیم گردد. ممکن است توان مندی های مطرح شده ی شما در رزومه، مورد تایید اولیه ی مدیران واحد منابع انسانی سازمان باشد، اما جایگاه شغلی خاصی در آن زمان برای شما در وب سایت وان شناسایی نشود. به همین خاطر، درخواست شما تا مدت یک سال در آرشیو وب سایت وان به صورت جاری نگه داری خواهد شد و احتمال دارد در فرصت های بهتری با شما تماس گرفته شود.
چنانچه ارزیابی اولیه ی رزومه ی شما مثبت باشد و جایگاه شغلی مشخصی برای شما در نظر گرفته شود، جلسات مصاحبه ی عمومی و تخصصی با شما برگزار خواهد شد تا برای پیوستن شما به وب سایت وان تصمیم گیری شود.
 

هدف گروه وب سایت وان

هدف گروه وب سایت وان ارائه بهترین و جدیترین و به روز ترین خدمات وب از قبیل طراحی وب سایت ، راه اندازی وب سایت و سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت ، طراحی نرم افزار، برنامه نویسی اپلیکیشن ، طراحی سایت ، سئو سایت ، خدمات وب سایت ، دیجیتال مارکتینگ ، پشتیبانی وب سایت ، SEO وب سایت، خدمات بازاریابی اینترنتی، خدمات تبلیغات اینترنتی، خدمات هاست و خدمات دامین و خدمات SSL، خدمات سرور اختصاصی و خدمات سرور مجازی، آپدیت وب سایت، بروز رسانی وب سایت، توسعه وب سایت، ارتقا وب سایت و ساخت وب سایت و همچنین ارائه آموزش وب سایت ، اخبار وب سایت و مقالات تخصصی وب سایت در کنار تیم حرفه ای و تخصصی و با روحیه واعتماد به نفس بالا، در ارائه خدمات به مشتریان، و کمک به پیشرفت کشور عزیزمان و رقابت سنگین با شرکت های تخصصی جای جای جهان و بالا نگه داشتن پرچم کشورمان در زمینه خدمات وب در سراسر دنیا می باشد. گروه وب سایت وان همچنین از یک سری ایده ها و پیشنهادات در رابطه با کمک به بشریت در برنامه های خود قرار داده است و همچنین از ایده هایی مبنی بر موضوع کمک به بشریت استقبال میکند و بابت این موضوع بسیار اهمیت قائل می شود. پس اگر احساس می کنید که ایده هایی در این زمینه دارید به وب سایت وان بپیوندید.
 

دیدگاه کاربران