مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟
چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟
نظرات: 3 نظر تگ ها: طراحی وب سایت|آموزش طراحی سایت

چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟


اگر شما هنوز یک وب سایت ندارید و مقالات زیادی در مورد  مزایای طراحی وب سایت خوانده اید ولی هنوز هم دلایل راضی کننده ای برای طراحی وب سایت برای خودتان پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را انتها مطالعه کنید. ما در این مقاله قرار است به سئوال " چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟" به صورت کامل و مفصل پاسخ بدهیم. مطمئن باشید بعد از خواندن این مقاله تصمیم درست در این خصوص را خواهید گرفت.

دلایل طراحی وب سایت برای هر فعالیت و کسب و کاری

دلایل طراحی وب سایت برای هر فعالیت و کسب و کاری

اگر بخواهیم با ذکر دلایل و توضیحات آن ها به شما نشان دهیم که چرا باید طراحی وب سایت انجام دهید می توانیم دلایل بسیاری به شما بدهیم ولی در اینجا سعی می کنیم مهم ترین دلایل طراحی وب سایت را خدمت شما عزیزان مطرح کنیم.

 

  • طراحی وب سایت برای معرفی شما به تمام دنیا

طراحی وب  سایت یک راه ایده عال برای معرفی فعالیت و کسب و کار شما می باشد. طراحی وب سایت به شما این فرصت را می دهد تا خود تان را به صورت کامل به همگان معرفی کنید و همه ی محصولات و خدمات تان را به کاربران تان نشان دهید. طراحی وب سایت همچنین اعتبار کسب و کار تان را بالا می برد و وقتی اعتبار کسب و کار شما بالا برود مشتریان خیلی بهتر و سریع تر به شما اعتماد  می کنند.

 

  • کسب مشتریان جدید با طراحی وب سایت 

این مورد به تنهایی یک دلیل کافی و بی نهایت ارزشمند برای طراحی وب سایت می باشد، پس خوب به آن دقت کنید. در عصر حاضر که جمعیت کره زمین از هشت میلیارد نفر هم فراتر رفته است حدود پنج و نیم میلیارد نفر کاربر اینترنتی وجود دارد. این آمار نشان می دهد که دنیای وب و اینترنت چقدر دنیای بزرگی است و شما فقط با طراحی وب سایت می توانید از این فرصت استثنائی استفاده کنید و هر چه بهتر خودتان را به کاربران معرفی کنید. یعنی اگر شما در بستر اینترنت یک وب سایت نداشته باشید در هر لحظه این همه کاربر اینترنتی که روز به روز هم به تعداد آن ها اضافه می شود از دست می دهید.

 

  • با طراحی وب سایت شما یک رسانه اختصاصی برای ارتباط با مشتریان دارید

طراحی وب سایت به شما این امکان را  می دهد که یک رسانه اختصاصی برای خدتان داشته باشید به نحوی که هر خبر، اطلاع رسانی و محصولی را از طریق آن به کاربرانتان معرفی می کنید. با طراحی وب سایت شما به راحتی می توانید با کاربرانتان ارتباط داشته باشید. به حرف آن ها گوش دهید و برای قوی تر شدن به نظرات و انتقادات آن ها رسیدگی کنید. با طراحی وب سایت می توانید مقالات و آموزش های تخصصی خود را برای کاربرانتان ارائه دهید و با این کار هم نزد کاربران تان و هم نزد موتور های جستجوگر مثل گوگل اعتبار و رتبه بهتری دریافت کنید.
به علاوه این که در کنار این رسانه اختصاصی با نام اختصاصی خودتان، شما می توانید با همان نام سایت تان ایمیل های اختصاصی هم داشته باشید. این چیز ها اعتبار کسب و کار شما را بالا می برند.
همچنین وقتی وب سایت دارید می توانید از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و غیره مشتریان تان را به وب سایت تان هدایت کنید و در آنجا ایمیل و اطلاعات تماسشان را دریافت کنید، و برای بحث دیجیتال مارکتینگ از این اطلاعات استفاده کنید.

با طراحی وب سایت شما محدود به یک مکان جغرافیایی نیستید

  • با طراحی وب سایت شما محدود به یک مکان جغرافیایی نیستید

وقتی که شما طراحی وب سایت انجام می دهید و آن را در بستر وب و اینترنت قرار می دهید، هر کسی از هر نقطه ای روی کره زمین می تواند وب سایت شما را ببیند و این یعنی شما محصولات و خدمات خود تان را به همه ی دنیا معرفی می کنید. شما ممکن است یک محصولی تولید کنید و در فروشگاه فیزیکی خودتان آن را بفروشید، در این صورت مشتریان شما اکثرا تمام کسانی هستند که به نحوی از کنار فروشگاه شما رد می شوند  یا اینکه اهالی منطقه فروشگاه شما از شما خرید کنند یا در بهترین حالت در مردم شهر فعالیتان بتوانند فروشگاه شما را ببینند. ولی وقتی یک وب سایت دارید هر کسی در هر منطقه، محله، شهر یا کشوری می تواند فروشگاه شما را ببیند و از شما خرید کند. چه چیزی میخواهید بهتر از این باشد.

 

  • با طراحی وب سایت شما محدودیت زمانی ندارید

یکی دیگر از مزایای بی نظیر طراحی وب سایت این است که اگر شما طراحی وب سایت انجام دهید و آن را در اینترنت قرار دهید، مشتریان شما به صورت 24 ساعت شبانه روز می توانند از وب سایت شما بازدید کنند و خرید های خودشان را انجام دهند، این قابلیت فقط با طراحی وب سایت برای شما امکان پذیر است.
فرض کنید شما یک فروشگاه فیزیکی دارید، شما فقط در یک زمان های مشخصی می توانید این فروشگاه را باز کنید تا کاربران بتوانند از شما خرید کنند. و در ساعاتی که در فروشگاه نیستید هم از مشتری خبری نیست. یعنی حتی شما اگر چند روز هم به مسافرت بروید در آن مدت هم مشتریان تان را از دست می دهید. در صورتی که با طراحی وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته مشتریان خود را داشته باشید.

 

  • با طراحی وب سایت خیلی ارزان تر دیده می شوید

طراحی وب سایت ارزان ترین راه برای راه اندازی کسب و کار شما می باشد. فرض کنید می خواهید برای فروش محصولات تان یک فروشگاه راه اندازی کنید. شما به یک مکان احتیاج دارید، که بسته به موقعیت های جغرافیایی مختلف هزینه بسیاری می خواهد. شما باید با طراحی دکوراسیون فروشگاه آن را زیبا کنید. شما نیاز دارید هزینه های زیادی برای تبلیغات، شهرداری و بسیاری چیز های دیگر بکنید. اما حالا اگر بخواهید طراحی وب سایت انجام دهید شما تنها نیاز به خرید هاست و دامین دارید.

با طراحی وب سایت می توانید تبلیغات هدفمند تری داشته باشید

  • با طراحی وب سایت می توانید تبلیغات هدفمند تری داشته باشید

وقتی طراحی وب سایت انجام می دهید برای بحث تبلیغات وب سایت تان روش های بسیار حرفه ای و هدفمند تری پیش رو خواهید داشت. به عنوان شما می توانید در وب سایت هایی که با خدمات و محصولات شما مرتبط هستند تبلیغات خود را قرار دهید چون در این صورت مشتریانی که احتمال دارد وارد وب سایت شما هم بشوند کسانی هستند که به محصولات و خدمات شما ارتباطی دارند پس احتمال بیشتری دارد که این افراد از وب سایت شما هم خرید کنند و یا مشتری وب سایت شما شوند
یک روش تبلیغی بسیار پر طرفدار تر و مشهور تر، خود تبلیغات گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل است. تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز اگر درست مدیریت شود به صورت کاملا دقیق و درست کاربرانی که یک جستجو در مورد کلمات کلیدی شما انجام می دهند را به سایت شما می آورند، مثل اگر شما گوشی آیفون می فروشید، برای کلمه کلیدی فروش آیفون از گوگل تبلیغ می گیرید، اینطوری هر کسی که قصد خرید گوشی آیفون داشته باشد و در گوگل این عبارت را جستجو کند، گوگل وب سایت شما را در اولین لیست نتایج جستجو به او نشان می دهد، و کاربر با کلیک روی آن وارد سایت شما می شود و گوشی آیفون می خرد. این نوع تبلیغ دقیقا دست روی مشتریان شما می گذارد و آن ها را به سایت تان می آورد.

 

  • با طراحی وب سایت گزارش دقیقی از رفتار مشتریان خواهید داشت

وقتی طراحی وب سایت می کنید این امکان را دارید تا مشتریان و کاربران وب سایت تان را به طور کامل زیر نظر داشته باشید. این که کاربران بیشتر از چه شهر یا کشوری وارد وب سایت شما می شوند، کاربرانتان بیشتر با موبایل وارد سایت تان می شوند یا با لب تاپ یا تبلت، کاربرانتان در چه رنج سنی هستند، در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر کاربران در سایت شما هستند، چه مدت زمانی در سایت شما می مانند، کدام محصولات را بیشتر می بینند، اصلا از چه طریقی وارد سایت شما شده اند. به همین صورت بسیاری گزارش های دقیق دیگر را فقط وقتی می توانید داشته باشید که طراحی وب سایت کرده اید، اینچنین امکانی را به هیچ وجه نمی توانید با فروشگاه فیزیکی داشته باشید.
به علاوه این که با گرفتن نظرات و انتقادات کاربران از طریق وب سایت می توانید در ارائه خدمات و محصولات تان تصمیم های بهتری بگیرید.

با طراحی وب سایت به محیط زیست کمک می کنید

  • با طراحی وب سایت به محیط زیست کمک می کنید

وقتی طراحی وب سایت انجام می دهید، یک بروشور و کاتالوگ آنلاین دارید. به این صورت که خیلی راحت در هر جا و مکانی و با موبایل و لب تاپ و تلوزیون می توانید آن را به مشتریانتان نشان دهید. و دیگر نیازی نیست که کلی هزینه کنید و به صورت دوره ای، بروشور ها و کاتالوگ های کاغذی را چاپ کنید و در بین مردم پخش کنید.
طراحی وب سایت در کمترین حالت می تواند بروشور و کاتالوگ محصولات و خدمات شما باشد با این مزیت که خیلی راحت تر و در همه جا در دسترس است، و از همه مهم تر این که از لحاظ هزینه نسبت به نسخه های چاپی اصلا قابل مقایسه نیست.
در عصر حاضر که تقریبا همه افراد آنلاین هستند اصلا نگران این نباشید که کسی به اینترنت دسترسی نداشته باشد که وب سایت شما را ببیند، چرا که طبق آماری که دادیم کمتر افرادی هستند که به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

 

  • دلایل بیشتر برای طراحی وب سایت

امیدواریم تا اینجا دلایل کافی برای طراحی وب سایت به شما داده باشیم. باید خدمت تان عرض کنیم که تازه این ها تنها بخشی از دلایل برای سوال "چرا طراحی وب سایت انجام دهیم" بود، اگر بخواهیم به صورت ریز و دقیق تر به دلیل برای طراحی وب سایت بپردازیم ساعت ها باید در مورد آن صحبت کنیم. 
حالا از شما عزیزان می خواهیم نظرات تان را با ما در اشتراک بگذارید و شما به این سوال پاسخ دهید که "چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟" در انتهای همین مقاله می توانید نظرات تان را ثبت کنید، سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.

جمع بندی مقاله "چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟"

جمع بندی مقاله "چرا طراحی وب سایت انجام دهیم؟"

در این مقاله ما سعی کردیم به دلایل طراحی وب سایت برای شما بپردازیم، و به شما نشان دهیم که با طراحی وب سایت چه چیز هایی به دست می آورید و چه مزایایی شامل حال تان خواهد شد. این امید را داریم که اگر شما تا حالا وب سایت نداشته اید اصلا درنگ نکنید و طراحی وب سایت تان را انجام دهید. ما در این مجموعه به صورت کامل و صفر تا صد، آموزش طراحی سایت را برای شما عزیزان قرار داده ایم. و این آموزش ها از سطح مبتدی و مقدماتی شروع می شوند و حتی اگر هیچ دانش کامپیوتری هم نداشته باشید با مشاهده این آموزش ها قادر خواهید بود که خودتان برای خودتان طراحی وب سایت انجام دهید.

 

دیدگاه کاربران