مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / اهمیت طراحی بنر
اهمیت طراحی بنر
نظرات: 3 نظر تگ ها: طراحی بنر در سایت

اهمیت طراحی بنر


طراحی بنر وب سایت یکی ازمواردی است که این روزها بسیار مورد توجه کاربران فضاهای تبلیغاتی قرار گرفته است. در این مقاله سعی میکنیم به بررسی همه ی ابعاد طراحی بنر برای وب سایت خواهیم بپردازیم. امیدواریم که این مقاله به شما برای رسیدن به یک طراحی وب سایت حرفه ای ترکمک نماید.
 

طراحی بنر برای وب سایت چگونه انجام می گیرد؟

طراحی بنر وب سایت به صورت کلی این روزها بسیار مورد توجه کاربران جهت معرفی هر چه بهتر محصولات یا خدمات میباشد. امروزه طراحی بنر به دو صورت بنرهای چاپی وبنر های غیر چاپی استفاده میشوند.
 

بنرهای چاپی:

بنرهای چاپی همانطور که ازاسم آن ها مشخص است، بعداز طراحی، چاپ میشوند. این مدل از بنرها اصولا درمکان های پر رفت وآمد و پرتردد نصب می شوند تادر معرض دید افراد زیادتری قرار بگیرند.
 

بنر های غیر چاپی:

بنرهای غیر چاپی به آن مدل از بنرهایی گفته میشود که قرارنیست که چاپ شوند وقرار است فقط ازتصویر طراحی شده برای بنر دردنیای اینترنت وفضای مجازی استفاده شود.
 

طراحی بنر

در طراحی بنر ها از متن وعکس های هدفمند استفاده می شود. لازم به ذکراست که برای بازدهی بیشتر باید ازعکس هاو متن های مرتبط با موضوع کسب وکارها استفاده کرد. درصورتیکه از تصاویر ومتن های مرتبط استفاده شود. می توان شاهد افزایش تعداد بازدید کنندگان بود. کیفیت تصاویر نیز از بسیارمورد اهمیت است که بایدبه این نکته بسیار مهم توجه کرد. در بنرهای چاپی کیفیت چاپ بنر هم بسیار اهمیت دارد. برای چاپ بنر موردنظرتان باید به دنبال بالاترین کیفیت برای چاپ و طراحی آن باشید.
 

طراحی بنر با نرم افزار های مختلف

در عصر فناوری وتکنولوژی طراحی بنر ها بانرم افزارهای مختلفی، طراحی می شوند، نرم افزار هایی که بسته به نیازهایتان می توانید بهترین گزینه و برنامه را برای طراحی انتخاب کنید.
طراحی بنر وب سایت این روزها از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که شما عزیزان می توانید باتوجه به نیازهای شغلی خود بهترین نوع آن را انتخاب نماییدتا بتوانید شاهد پیشرفت کسب وکار خود در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.
 

طراحی بنر برای وب سایت و تبلیغات

همانطور که می دانید این روزها از وب سایت ها برای تبلیغات هدفمندتر استفاده می شود از این رو در طراحی صفحات وب سایت بایددقت بسیار زیادی داشت تا منجر به افزایش تعداد بازدیدکنندگان شود.
 

بنر ها و محبوبیت آن در بین کاربران

طراحی صفحات وب سایت شامل بخش های مختلفی است که یکی از مهمترین ومحبوب ترین آن ها در بین کاربران فضای مجازی وشبکه های اینترنتی، همین بنرها هستند.
همانطور که در بالا اشاره کردیم طراحی بنر وب سایت در گروه تبلیغات غیر چاپی قرار دارد که در این نوع از تبلیغات نیازی به چاپ نیست فقط در فضای مجازی ودنیای اینترنت منتشر می شوند.
طراحی بنر وب سایت نیازمند افراد حرفه ای در زمینه طراحی وتبلیغات و بازاریابی است که بتوانند برای مشتریان وبازدید کنندگان نتیجه ی بهتری داشته باشند.
 

نحوه آماده سازی طراحی بنر وب سایت

طراحی بنر وب سایت توسط طراحان گرافیک انجام می شود. اگر شمانیروهای متخصص وحرفه ای دراین زمینه ندارید می توانید ازشرکت های تبلیغاتی کمک بگیرید. امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارند که آماده ی پذیرش سفارشات شما عزیزان در امور تبیلغاتی هستند.
 

نرم افزار های طراحی بنر وب سایت

امروزه نرم افزارهای بسیارزیادی در حوزه طراحی گرافیک وجوددارند که هر کدام از آنها دارای قابلیت و ویژگی های منحصربه فردی هستندکه باید باتوجه به نیازتان یکی ازآن هارا برای طراحی تان انتخاب کنید وبا استفاده از آن طراحی بنر مطلوب خودرا در حوزه های گوناگون انجام دهید.
یکی ازنرم افزارهای خیلی حرفه ای و باامکانات بسیارزیاد که دربین کاربران ازمحبوبیت بسیارزیادی برخورداراست وتقریبا همه باآن آشنایی دارند نرم افزاز فتوشاپ میباشد.
قبل از انتخاب نرم افزار طراحی می بایست راجع به آموزش آن فکر اساسی کرد. آموزش نرم افزار های طراحی در وب سایت های گوناگون در دسترس هستند که به راحتی می توانید آن ها را دانلودکنید و قدم به قدم با آموزش پیش روی کنید.
 

طراحی بنر آنلاین

 

آموزش طراحی بنر وب سایت

امروزه آموزش های بسیارزیادی برای طراحی بنر وب سایت دراینترنت وجوددارد که میتوانید آن ها رادانلود کنید وبادقت آن ها راببینید وشروع به طراحی بنر های حرفه ای کنید.
نرم افزار طراحی بنر وب سایت نیز همانطور که در مطالب فوق اشاره شد، از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند که باکمی تحقیق می توانید به تمامی ویژگی ها وقابلیت های آن هادسترسی داشته باشید.

 

هزینه طراحی بنر و پوستر

هزینه طراحی بنر وب سایت با توجه به نیاز شما عزیزان متفاوت است. معمولا قیمت های طراحی به نرم افزار طراحی مدنظر بسیاروابسته است که استفاده از هر یک از نرم افزارهای طراحی دارای قیمت های منحصر به فردخود هستند.
تعرفه طراحی بنر و پوستر به عوامل مشخصی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن ها دو بعدی و یا سه بعدی بودن طراحی است.
همانطور که می دانید امروزه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام ازطرفداران بسیار زیادی در کشورهای مختلف برخوردار است. دراین شبکه اجتماعی نیز بنر ها از جایگاه بسیارویژه ای برخوردار هستند و طراحی بنر اینستاگرام از اهمیت بسیارزیادی برخوردار است.

 

گذاشتن قرار دادن بنر ها در وب سایت

بنر ها مجموعه ای از تصاویر و کلمات هستند که با یک هدف مشخص طراحی شده و پیام خاصی را به عموم اطلاع رسانی می کنند. درواقع بنر ها در صورت طراحی اصولی می توانند به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب کنند وآن هارا تحت تاثیر قراردهند. شما زمانی که در وب سایت خود تولید محتوا می کنید، مقالات شما برای بهتر دیده شدن نیازمند تصاویر زیبا وحرفه ای هستند. متن کنار تصویر خواننده راوادار به ماندن در صفحه وب سایت می کند واین موضوع موجب می شود که ترافیک وب سایت تان بالا رفته و رتبه ی سئوی آن نیز بهبود بیابد ونتیجه ی این موضوع جذب کاربران بالا ومشتری های مورد علاقه ی خودتان است.

 

ارزش طراحی بنرهای تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی در واقع یک مستعطیل با طرح های گرافیکی است که درون وب سایت وسایر رسانه های مرتبط با اینترنت گذاشته می شود. بنر های تبلیغاتی دونوع هستند: بنرهای تصویری و بنرهای متنی که به دلیل گسترش آثار گرافیکی و کارایی بیشتر آنها در اطلاع رسانی پیام، بنر های تصویری که در آن عکسهای گرافیکی یا واقعی قرارمی گیرند، محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارند.
دلیل اینکه طراحی بنر تبلیغاتی برای وب سایت ها وکسب وکارها مهم است این است که اگر این بنرها در سایر وب سایت ها به نمایش در بیایند، کاربران وب سایت مورد نظر درصورت علاقه مندشدن به مطالبی که بنر تبلیغ می کند، روی آن کلیک کرده و به وب سایت شماهدایت می شوند. اینکار باعث می شود درحین همکاری با سایر وب سایت ها که خودش پل ارتباطی موثری رامی سازد، بتوانید کیفیت وجایگاه برند خودرا افزایش دهید.
تصویرهای بارگذاری شده در بنرها میتوانند ثابت یامتحرک باشند.

 

طراحی بنر در رابط کاربری وب سایت

عبارت رابط کاربری که در انگلیسی مخفف عبارت User Interface است مرتبط به ظاهر و شکل صفحه ی نمایش وب سایت وتمامی مواردی که درون صفحات یک وب سایت قرارمی گیرند ازجمله متن هابه همراه شکل واندازه فونت ها، تصاویر وپوسترهای عمومی وتخصصی، جدول ها وهمچنین ترکیب ونوع رنگها وغیره می شود.
چگونگی صفحه بندی درست یک وب سایت ومحصول ویکپارچه سازی طرح ها و المانهای بکار رفته در طراحی وب سایت وظیفه ی رابط کاربری می باشد.
رابط کاربری در واقع طراحی یک وب سایت را به شیوه ای انجام می دهد که وقتی یک کاربر اینترنت وارد وب سایت تان می شود، درنگاه اول از جذابیتهای دیداری وگرافیک داخلی وب سایت خوشش بیاید و بعد به راحتی بتواند صفحات مورد نظرش را پیدا کند.
کاربران امروزی وقت بسیار زیادی را درجستجو در میان ابزارهای وب سایت شما نمی گذارند مگر اینکه اولا زیبایی آن جذبشان کند وثانیا به سرعت وسهولت بتوانند دربین موارد دلخواهشان گشت بزنند.
یک رابط کاربری خوب، برای وب سایت شما کاربر ومخاطب بسیاری جذب می کند ودر نتیجه مورد توجه موتورهای جستجوگر گوگل قرار گفته واین خود موجب بیشتر شدن اعتبار وب سایت شما ودر آخرهم رسیدن به بالاترین هدف یعنی جلب توجه مشتر ی های مناسب وبالا رفتن برندینگ شخصی خودتان خواهد شد. اینها ازموارد بسیارمهم در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت میباشند.

باتوجه به تمام گفته هایمان درمورد اهمیت طراحی بنر های چاپی و طراحی بنر های غیر چاپی، بایدبه این موضوع مهم بیشتراهمیت داد وبرای آن هدفمندتر وبا دیدبازتری کارکرد، با طراحی بنر های خاص و جذاب مشتری وبازدید کنندگان بیشتربه سمت کسب وکار فیزیکی وآنلاین خودهدایت کنید، این موضوع به قدری اهمیت داردکه بایدگفت حتی اگرخودتان درزمینه طراحی فعالیت نداریدسعی کنید ازنیروهایی برای اینکار استفاده کنید، بعداز استفاده از طراحی بنر ها، شمازیادشدن بازدید کنندگان وب سایت تان رابطور کاملا ملموس حس خواهیدکرد.
برای راه اندازی و طراحی وب سایت وهم چنین بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت اگرنیاز به مطالب بیش تری داریدبه شما پیشنهادمی کنیم به صفحه آموزش های گروه وب سایت وان وهم چنین صفحه مقالات وب سایت وان مراجعه نمایید واز مطالب ارزشمندی برخوردارشوید. امیدواریم مطالب تولیدشده در گروه وب سایت وان برای شما عزیزان مفید واقع شود. اگرمایل بودید گروه وب سایت وان رادر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ دنبال

دیدگاه کاربران