مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / نحوه ایجاد تگ H1 کامل برای سئو وب سایت
نحوه ایجاد تگ H1 کامل برای سئو وب سایت
نظرات: 3 نظر تگ ها: تگ تایتل|تگ عنوان|تگ هدر|تگ H1

نحوه ایجاد تگ H1 کامل برای سئو وب سایت


تگ عنوان

فرقی نمی کند که یک فروشگاه کوچک مامان و پاپ را اداره کنید یا یک شرکت میلیارد دلاری. بازاریابی محتوا کار می کند. فقط به نحوه رشد صنعت بازاریابی محتوا در سال های اخیر نگاه کنید. برچسب h1 - اهمیت محتوا در این مقاله، من فقط قصد ندارم بازاریابی محتوا را ستایش کنم. در عوض، من قصد دارم به چیزی که بیشتر مردم در مورد آن صحبت نمی‌کنند عمیقاً بپردازم: یک بخش کوچک از بازاریابی محتوا به نام تگ H1. در حقیقت، اکثر سئوکاران، بازاریابان محتوا، توسعه دهندگان وب و بازاریاب ها کمی در مورد H1 می دانند. این می تواند یک مشکل باشد. ما آنقدر به شنیدن در مورد H1، استفاده از H1 و صحبت در مورد H1 عادت کرده ایم، که متوقف نمی شویم و به این فکر نمی کنیم که چگونه آنها را به گونه ای بنویسیم که برای کاربران و موتورهای جستجو جذاب باشد. با این حال شما متفاوت هستید شما در حال خواندن این مقاله هستید و می خواهید روش دقیق تولید H1 های عالی را بیاموزید که بازاریابی محتوای شما را به سطح بالاتری برساند.  

H1 چیست؟

H1 یک تگ HTML است که عنوان یک وب سایت را نشان می دهد. اجازه دهید آن را باز کنم. HTML: مخفف Hypertext Markup Language است. اکثر وب سایت ها از این زبان برای ایجاد صفحات وب استفاده می کنند. برچسب: یک تگ HTML قطعه کدی است که به مرورگر وب شما می گوید چگونه محتوا را نمایش دهد. عنوان: HTML دارای شش تگ عنوان مختلف است: H1، H2 و غیره. H1 مهمترین تگ در نظر گرفته می شود و H6 کمترین اهمیت را دارد. تگ ها اغلب از بزرگ (یا مهمترین) به کوچکترین (یا کم اهمیت ترین) قالب بندی می شوند. تگ h1 - سطوح برچسب اگر بخواهید یک H1 در HTML ایجاد کنید، به شکل زیر است: <h1> سلام، نام من هدر وان است! </h1>  

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند ترافیک زیادی را به وب سایت شما برساند سئو - باز کردن حجم عظیمی از ترافیک سئو. نتایج واقعی را ببینید. بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند. رسانه پولی - استراتژی‌های پولی مؤثر با بازگشت سرمایه روشن. یک تماس رزرو کنید. می توانید خودتان به این موضوع نگاهی بیندازید. هر صفحه وب (ترجیحاً یک وبلاگ با کیفیت خوب) را باز کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید. ابتدا مطمئن شوید که در یک صفحه وب هستید. برچسب h1 - نمونه پست وبلاگ برای یافتن برچسب h1 در کد منبع سپس کد منبع را مشاهده کنید. برای انجام این کار، من از یک میانبر صفحه کلید برای کروم (Mac) استفاده می کنم: command + Option + u (علامت مثبت را فشار ندهید، فقط دستور، گزینه و u را همزمان نگه دارید). دستوراتی که برای باز کردن کد منبع استفاده می کنید بسته به مرورگر و پردازنده ای که استفاده می کنید متفاوت است. همچنین می توانید روی View → Developer → View Source (در Chrome) کلیک کنید: برچسب h1 - نحوه مشاهده کد منبع از راه طولانی این چیزی است که هنگام مشاهده کد منبع خواهید دید: برچسب h1 - کد منبع را مشاهده کنید بعد، تگ h1 را جستجو کنید. CTRL + F را فشار دهید تا ویژگی جستجو در مرورگر شما باز شود. باز هم، من از کروم استفاده می کنم، اما اکثر مرورگرها از این عملکرد استفاده می کنند. وقتی CTRL + F را فشار می‌دهم، نوار جستجوی کوچکی را در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر می‌بینم. h1 را تایپ کنید. برچسب H1 - وارد کردن آن در جعبه جستجو در کد منبع سپس، Enter را فشار دهید. کروم h1 را در این صفحه برجسته می کند. تگ H1 - یافتن در کد منبع مقداری کد مداخله ای بین تگ شروع و تگ پایان وجود دارد، اما تگ وجود دارد. کپی داخل تگ h1 «چگونه گروه فیسبوک خود را فعال و درگیر نگه دارید» است. خودشه. بسیار ساده به نظر می رسد، اما h1 تأثیر زیادی دارد، همانطور که در بخش بعدی خواهید فهمید.  

چرا H1 ها بسیار مهم هستند؟

ابتدا یک داستان برای شما تعریف می کنم. کمی قبل، تجارت طبق معمول در حال زمزمه بود. من کار خودم را انجام می دادم، وبلاگم را اداره می کردم و مقالاتم را می نوشتم. ترافیک وبلاگ من در مجموع بسیار خوب بود، اما تصمیم گرفتم مجموعه دیگری از چشم در آن برای کمک به شناسایی پیشرفت ها استفاده کنم. یکی از این پیشرفت ها به روز رسانی یک H1 در یکی از مقالات من بود. در عرض سه روز، صفحه 85 درصد ترافیک ارگانیک بیشتری داشت. به علاوه، از صفحه 3 SERP به صفحه 1، موقعیت هشتم رفته بود! همه به این دلیل که H1 را عوض کردم. من تنها کسی نیستم که چنین تغییر چشمگیری را تجربه کرده ام. در واقع، برآمدگی من در ترافیک جستجو در مقایسه با یک فروشگاه محلی قطعات خودرو در هیوستون، TX، که عنوان صفحه و H1 خود را تغییر داده است، چیزی نیست. نتیجه؟ نمودار همه چیز را نشان می دهد: برچسب H1 - چگونه نتایج جستجو را برای فروشگاه محلی قطعات خودرو تغییر داد من نمی‌خواهم مانند یک فروشنده روغن مار با انبوهی از حکایات به نظر بیایم، بنابراین اجازه دهید حقایق سرد و سختی را در مورد h1s و SEO به شما ارائه دهم. H1s همیشه یک عامل اصلی رتبه بندی بوده است. روندهای زیادی در سئو وب سایت وجود داشته است که آمده و رفته است، اما H1 هیچگاه اهمیت خود را از دست نداده است. در جدیدترین بررسی عوامل رتبه‌بندی جستجوی Moz، برچسب‌های عنوان به عنوان دومین عامل مهم رتبه‌بندی فهرست شده‌اند. اگرچه همیشه اینطور نیست، اما بسیاری از آنها از برچسب عنوان یکسانی استفاده می کنند. و H1. برچسب H1 - الگوریتم رتبه بندی جستجوی گسترده گوگل H1 ها معمولاً از نظر بصری قابل توجه ترین محتوای صفحه هستند و احتمالاً مهمترین ویژگی SEO هستند. و در ابتدا، ممکن است به نظر نرسد که H1 ها یک ویژگی "SEO" هستند، زیرا بیشتر در مورد آن است. کاربر الکترونیکی نسبت به بهینه سازی فنی صفحه، درست است؟ درست! این مسیری است که سئو  وب سایت در سال های اخیر در پیش گرفته است. سئو وب سایت بیشتر در مورد بهینه سازی کاربر است تا بهینه سازی موتورهای جستجو. از این ایده که کاربران متوجه H1 می شوند نادیده نگیرید. مهم است. H1 یکی از قوی ترین عناصر SEO و UX در صفحه است که در زرادخانه خود دارید. حالا بیایید نحوه استفاده از آنها را دریابیم.  

چگونه Killer H1s را ایجاد کنم؟

H1 ها راز بزرگی نیستند. واقعیت این است که تقریباً هر کسی که چیزی در مورد SEO یا HTML می داند از آنها استفاده می کند. پس چرا من حتی این مقاله را نوشتم؟ به این دلیل است که اکثر مردم از آنها به اشتباه استفاده می کنند. تا همین اواخر، حتی من متوجه نشدم که وقتی H1s را می نوشتم چقدر اشتباه کرده بودم. پس از پیچیدن به گوشه و کشف، دانش من در مورد H1 به سقف رسید و در نتیجه ترافیک وب سایت من تغییر کرد. در اینجا قوانین ایجاد H1 آمده است.  

1. فقط از One H1 استفاده کنید.

هر صفحه فقط به یک تگ H1 نیاز دارد. دلیلی برای استفاده بیش از یک تگ H1 وجود ندارد. چرا که نه؟ اگر یکی خوب باشد، دو یا شانزده بهتر نیست؟ مطمئناً موتورهای جستجو چندین H1 را در یک صفحه می‌خزند، اما اولویت منطقی تگ معنایی H1 به این معنی است که شما تلاش‌های سئوی خود را بر روی یک عبارت یا جمله کلیدواژه متمرکز می‌کنید، برخلاف بسیاری از آنها. وجود بیش از یک H1 لزوماً موتور جستجو را گیج نمی کند، اما می تواند قدرت SEO یک H1 را کاهش دهد. همچنین ممکن است در صورت استفاده از بیش از یک H1، گوگل صفحه شما را بیش از حد بهینه‌سازی در نظر بگیرد و در نتیجه ممکن است شما را جریمه کند.  

2. H1 شما باید موضوع صفحه شما را توصیف کند.

در ابتدایی ترین سطح، H1 باید توصیف کند که محتوا در مورد چیست. اغلب، تگ H1 مشابه یا مشابه تگ عنوان شما خواهد بود. معمولاً تگ H1 عنوان پست یا مقاله وبلاگ شما خواهد بود. به طور معمول، تگ H1 به خواننده حس قوی از آنچه که قرار است بخواند، می دهد.

3. H1 باید بین 20 تا 70 کاراکتر باشد.

اگر H1 شما خیلی کوتاه است، فضای ارزشمندی را هدر می دهید. اگر خیلی طولانی باشد، قدرت تگ را کم می کنید. با این حال، اگر از همان تگ H1 و عنوان برای یک صفحه استفاده می کنید، باید توجه بیشتری داشته باشید. بهترین روش ها می گوید که عناوین باید بین 40 تا 60 کاراکتر باشند تا بتوانید بیشترین کلمات کلیدی را در خود جای دهید. با این حال، وقتی شروع به رسیدن به محدوده 50-60 کلمه کلیدی می کنید، نرخ کلیک شما شروع به کاهش می کند. در نتیجه سعی کنید به محدوده 30-40 کاراکتر پایبند باشید.  

4. تگ H1 خود را متمایز کنید.

H1 شما باید مهمترین عنصر بصری در صفحه باشد. باید بزرگ باشد. باید قوی باشد. باید قابل توجه باشد. شما باید از هر عنصر بصری، قالب بندی و سبکی که برای برجسته کردن آن چیز لازم است استفاده کنید.

چرا این مهم است؟

به خاطر داشته باشید که H1 یک عنصر معنایی است، نه یک عنصر بصری، و حفظ این تمایز مهم است. طراحان وب نیازی به اضافه کردن عناصر سبک با استفاده از تگ های معنایی مانند H1، H2 و غیره ندارند. با این حال، در دنیای واقعی، سبک و عناصر معنایی ترکیب می شوند. پیروی از بهترین روش طراحی و توسعه به این معنی است که مهم‌ترین برچسب‌های معنایی نیز مهم‌ترین عناصر بصری هستند. اندازه در طراحی وب سایت و برچسب های معنایی در توسعه وب اهمیت دارند. به هم پیوستن آنها در سئو وب سایت منطقی است. برای مثال خوبی از این قالب‌بندی، وبلاگ را در Smart Passive Income بررسی کنید. پت فلین H1 قطعا قوی است. نمونه ای از برچسب قوی H1 - درآمد غیرفعال هوشمند وقتی کد منبع را بررسی می کنم، این چیزی است که می بینم: کد برای برچسب H1 برای وبلاگ Smart Passive Income در اینجا یک مثال خوب دیگر از Ramit Sethi است. آیا می توانید حدس بزنید H1 او چیست؟ تگ H1 - مثال رامیت ستی H1 این است که "آیا از پتانسیل درآمد خود اطلاع دارید؟"  

5. H1 هایی ایجاد کنید که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند.

سئو وب سایت در چند سال گذشته به شدت تغییر کرده است. بزرگترین تغییر تا کنون تاثیر تجربه کاربر (یا UX) بر سئو وب سایت بوده است. بهترین راه برای در نظر گرفتن SEO و UX با این نمودار Venn است (برای دسترسی به لینک، باید یک افزونه کروم را دانلود کنید). تگ H1 - SE) نمودار ون که سئوی اوایل دهه 2000 را با سئوی امروزی مقایسه می کند. این نمودار در سال 2012 منتشر شد. تقریباً یک دهه بعد، دایره سئو وب سایت یک دایره کوچکتر در یک دایره بزرگتر طراحی و قابلیت استفاده خواهد بود. بخشی از دلیل این امر این است که موتور های جستجوگر گوگل به حدی تکامل یافته‌اند که می‌توانند آنچه را که کاربران می‌خواهند درک کنند، حتی زمانی که کاربران در حال جستجو و مرور هستند. به خاطر داشته باشید که به دلیل یادگیری ماشینی، موتورهای جستجو دائما در حال تغییر هستند. دیگر به دلیل جابجایی الگوریتم، اختلالات گسترده SERP وجود ندارد. در عوض، تنظیم دقیق و پیوسته عوامل رتبه بندی جستجو بر اساس عادات جستجو و مرور میلیون ها کاربر موتور جستجو وجود دارد. به عبارت دیگر، نحوه تعامل کاربران با صفحه شما ارتباط زیادی با رتبه بندی صفحه شما دارد. و H1 یکی از مهمترین عناصر در صفحه شما است که بر تعامل آنها تأثیر می گذارد. این به این دلیل است که قابل توجه است. پیام می دهد. یک احساس را منتقل می کند. قول می دهد. H1 شما باید به صورت آشکار با کاربر صحبت کند. باید فرم باشه با دقت نشان داده شده و قرار داده شده تا کاربر شما بفهمد که عنوان صفحه است و توضیح دهد که صفحه در مورد چیست.  

6. از یک کلمه کلیدی دم بلند متمرکز در H1 خود استفاده کنید.

باور کنید یا نه، برخی از SEO ها استفاده از کلمات کلیدی را در H1 خود توصیه نمی کردند. آنها فکر می کردند که می توان آن را پر کردن کلمات کلیدی در نظر گرفت، که گوگل مدت ها پیش آن را جریمه کرد. خوشبختانه، در مورد استفاده از یک کلمه کلیدی در H1، هیچ چیز پر از کلمات کلیدی وجود ندارد. برعکس، گوگل از شما می خواهد که از یک کلمه کلیدی در H1 استفاده کنید. این به خزنده های آنها کمک می کند تا بهتر بفهمند صفحه شما در مورد چیست. اگر از یک کلمه کلیدی قوی در تگ H1 خود استفاده نمی کنید، گوگل همچنان می تواند موضوع صفحه را پیدا کند، آن را به طور مناسب ایندکس کند و رتبه خوبی به شما بدهد. با این حال، چرا فرصت ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز و مورد نیاز گوگل را در کد منبع وب سایت خود نادیده می گیرید؟ بهتر است از یک کلمه کلیدی استفاده کنید؛ گاهی اوقات یک کلمه کلیدی دم بلند به طور خاص. اجازه دهید با استفاده از یک کلمه کلیدی ساده، "تست راهزن"، مثال واضحی از نحوه کار این کار را به شما نشان دهم. اگرچه این کلمه کلیدی از نظر فنی طولانی نیست، اما برای اهداف ما به خوبی کار می کند، زیرا واضح، مختصر، قابل توجه و آسان برای استفاده در تگ H1 است. این صفحه ای از وبلاگ Crazy Egg است. مقاله در مورد تست راهزن است. برچسب H1 - مثال کلمه کلیدی دم بلند پیامک راهزن قابل توجه ترین عنصر بصری در صفحه "واژه نامه: تست راهزن" است. آن هم h1. تگ H1 - مثال "واژه نامه: تست راهزن". در اینجا حقایقی در مورد این صفحه وجود دارد: عنوان: تست راهزن چیست؟ واژه نامه تخم مرغ دیوانه H1: واژه نامه: تست راهزن کلمه کلیدی: تست راهزن رتبه آنها در زمانی که این صفحه در ابتدا منتشر شد (متعاقباً به روز شده است)؟ صفحه 1 گوگل، موقعیت پنج! این موقعیت تنها دو هفته پس از انتشار مقاله به دست آمد. این مقاله رویکرد دم بلندتری دارد. کلمه کلیدی در این سناریو "هک تبلیغات ویدیوی فیس بوک" است. تگ H1 - نمونه هک ویدیوی فیس بوک این کلمه کلیدی در عنوان وبلاگ گنجانده شده است و همچنین تگ H1 است. برچسب H1 - "هک ویدیوی فیس بوک" در کد منبع و عنوان تنها دو هفته پس از انتشار، مقاله در صفحه یک، جایگاه 5 گوگل قرار داشت. تگ H1 - نمونه ای از کسب جایگاه عالی در SERP ها از طریق کلمات کلیدی دم بلند به طور خلاصه: بله، من توصیه می کنم از یک کلمه کلیدی طولانی در تگ H1 خود استفاده کنید. با این حال از چند قانون ساده پیروی کنید: مجبورش نکن آن را طبیعی کنید چیزهای کلیدواژه را مطرح نکنید!

7. با H1 خود به نیت کاربر پاسخ دهید.

به نظر می رسد عبارت "نیت کاربر" برخی افراد را گیج می کند، اما واقعاً بسیار ساده است. هر زمان که محتوایی را می نویسید، می خواهید سوالاتی مانند: کاربر وقتی مقاله من را باز می کند چه می خواهد؟ قصدشان چیست؟ H1 شما باید این هدف را برآورده کند. اگر کسی «تاکتیک‌های سئوی پرخطر» را در گوگل جستجو می‌کند، احتمالاً می‌توانم تصور کنم که به دنبال تکنیک‌های بهینه‌سازی سریع موتورهای جستجو است که رتبه‌بندی آنها را افزایش دهد. اگر بخواهم مقاله ای در مورد آن موضوع بنویسم (اوه صبر کنید، انجام دادم!) سپس می خواهم با H1 خود به منظور آنها پاسخ دهم. در اینجا نحوه عملکرد سفر قصد است. ابتدا کاربر یک ایده می گیرد. سپس در گوگل جستجو می کنند. تگ H1 - نمایش قصد کاربر، مرحله 1 آنها این نتیجه امیدوارکننده را در SERP می بینند. تگ H1 - سفر قصد کاربر، مرحله 2 اگر روی آن کلیک کنند، مقاله وبلاگ من را در مورد موضوع می بینند. تگ h1 - سفر قصد کاربر، مرحله 3 (مشاهده نتایج جستجویی که برای آن آمده اند) هدف من از آن تگ H1 این است که به آنها قول بدهم که به دنبال آن بودند: برخی از تاکتیک های سئوی ساده اما خطرناک که می تواند ترافیک آنها را افزایش دهد. مارک پورتل در SEJ اینگونه توضیح می دهد: به منظور داشتن چند تگ h1 عالی و بهینه سازی شده توسط مرغ مگس خوار، سعی کنید بفهمید کاربر هنگام جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر صفحه چه می پرسد و آن سوال را در صفحه با تگ های h1 قالب بندی کنید. اجازه دهید قوانین ایجاد h1 های شگفت انگیز را خلاصه کنم. فقط از یک h1 استفاده کنید. h1 شما باید موضوع صفحه شما را توصیف کند. h1 خود را متمایز کنید. h1 هایی ایجاد کنید که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند. در h1 خود از یک کلمه کلیدی دم بلند متمرکز استفاده کنید. به قصد کاربر با h1 خود پاسخ دهید. وب سایت خود را در یک هفته با حسابرسی برچسب H1 تغییر دهید. به عنوان یک امتیاز، می‌خواهم روشی عملی برای عملی کردن این درس‌ها به شما ارائه دهم. من به شما یک تکلیف می دهم که ممکن است ترافیک ارگانیک شما را تا 50٪ افزایش دهد. اکثر آنها می توانند این کار را در چند روز انجام دهند. من می بینم که بسیاری از مردم زمان زیادی را برای انجام "ممیزی محتوا" در وب سایت های خود تلف می کنند. من مخالف ممیزی محتوا نیستم. اما به جای انجام یک ممیزی کامل محتوا در وب سایت خود، پیشنهاد می کنم ابتدا یک ممیزی تگ H1 انجام دهید.  

ممیزی H1 سریع و آسان است و این پتانسیل را دارد که نتایج موفقیت آمیزی در زمان های بی سابقه ایجاد کند.

 

1. دانلود Screaming Frog

می توانید این کار را از وب سایت Screaming Frog انجام دهید. روی «ابزار SEO Spider» کلیک کنید. برچسب H1 - حسابرسی H1 با استفاده از فریاد زدن از (مرحله اول، وارد شوید) سپس روی «دانلود» کلیک کنید. برای استفاده از نرم افزار نیازی به خرید مجوز ندارید. با این حال، اگر وب سایت شما بیش از 500 صفحه است، خرید مجوز ایده خوبی است.  

2. Screaming Frog را باز کنید.

هنگامی که شماو Screaming Frog را با موفقیت دانلود کرد، ادامه دهید و آن را باز کنید. برچسب h1 - ممیزی h1 با استفاده از قورباغه جیغ. قورباغه جیغ باز

3. URL خود را تایپ کنید.

برچسب h1 - ممیزی h1 با قورباغه جیغ، URL را تایپ کنید.

4. روی Start کلیک کنید و منتظر بمانید تا Crawl Process کامل شود.

بسته به اندازه سایت شما، این ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت طول بکشد. تگ H1 - ممیزی h1 با استفاده از قورباغه جیغ، فرآیند خزیدن را اجرا کنید معمولا کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا Screaming Frog 500 صفحه را بخزد.  

5. H1 را در نوار منو کلیک کنید.

برچسب h1 - ممیزی h1 با استفاده از قورباغه جیغ، روی H1 در نوار منو پس از خزیدن سایت کلیک کنید در اینجا، لیستی از تمام تگ های H1 در وب سایت خود را خواهید دید. برچسب h1 - حسابرسی h1. لیستی از تگ های h1 در وب سایت شما پس از فریاد زدن قورباغه

6. تگ های H1 را بررسی کنید.

روی منوی فیلتر کلیک کنید. تگ h1 - ممیزی h1 با استفاده از قورباغه جیغ، فیلتر شده برای همه تگ های h1 ابتدا با انتخاب گزینه Missing در قسمت فیلتر، H1 هایی که گم شده اند را جستجو کنید. لیستی از تمام صفحات سایت خود را مشاهده خواهید کرد که فاقد برچسب h1 هستند. تگ H1 - لیست صفحاتی که برچسب های h1 ندارند (از گزارش قورباغه جیغ) اولین وظیفه شما ایجاد یک h1 برای هر یک از این صفحات است. (مگر اینکه، البته، دلیلی برای این کار نداشته باشید. صفحه وبلاگ / من یک صفحه منو برای انتخاب مقالاتی است که به طور مرتب در آنجا اضافه و به روز می کنم، بنابراین من انتخاب کرده ام که h1 را اضافه نکنم). روی «صادرات» کلیک کنید. برچسب H1 - ممیزی h1 با استفاده از قورباغه فریاد می زند (لیستی از برچسب های H1 گم شده ایجاد کنید) مکان مناسبی برای ذخیره فایل پیدا کنید. برچسب h1 - فایل H1 های گم شده از گزارش قورباغه جیغ را ذخیره کنید این یک CSV است، بنابراین می توانید آن را در اکسل باز کنید. سپس، تمام h1 های «تکراری» را فیلتر کنید. می توانید این کار را با کلیک کردن روی "تکراری" در منوی فیلتر انجام دهید. باز هم، این لیست را در یک CSV برای مراجعات بعدی ذخیره کنید. در نهایت، تمام h1 های "چندین" را یک فیلتر اضافه کنید. باز هم لیست را ذخیره کنید حالا به منوی فیلتر برگردید و «همه» را انتخاب کنید. لیست را صادر کنید. در این مرحله، شما باید چهار فایل CSV داشته باشید.  

7. تگ های جدید H1 ایجاد کنید.

وظیفه شما اکنون ایجاد تگ های جدید h1 برای هر یک از دسته ها است. با موارد گمشده شروع کنید، به سمت کپی، چندگانه بعدی بروید و در نهایت همه h1 ها را دوباره کار کنید. اگر وب سایت شما ده ها هزار صفحه دارد، ممکن است فقط بتوانید روی پروژه تگ h1 با بالاترین اولویت کار کنید: موارد گمشده. با این حال، اگر وقت دارید، تمام h1 های خود را به روز کنید تا با قوانینی که در بالا ارائه کردم هماهنگ شوند. من فکر می کنم تفاوت زیادی در ترافیک، رتبه بندی و عملکرد کلی سایت خود خواهید دید.  

سوالات متداول برچسب H1

تگ h1 چیست؟

تگ های H1 سرفصل اصلی یک مقاله وب هستند. در هر صفحه فقط باید یک H1 وجود داشته باشد.  

آیا تگ های h برای سئو وب سایت مهم هستند؟

تگ‌های H برای سئو وب سایت مهم هستند، زیرا به گوگل می‌گویند صفحه شما در مورد چیست، بنابراین الگوریتم می‌تواند تشخیص دهد که شما باید برای کدام عبارات رتبه‌بندی کنید.  

طول تگ H1 چقدر باید باشد؟

اکثر کارشناسان می گویند h1s باید بین 20 تا 70 کاراکتر باشد.  

صفحه شما باید چند h1 داشته باشد؟

صفحه شما باید فقط یک h1 داشته باشد. اگر بیش از این داشته باشید، گوگل فکر می کند که در حال بازی کردن با سیستم هستید و شما را جریمه می کند.  

چگونه می توان نتیجه گیری H1s را بهینه کرد؟

اگر این مقاله را خوانده باشید، بیشتر از بسیاری از افراد در مورد برچسب های h1 می دانید. مهمتر از آن، شما دقیقا می دانید که چگونه از h1s برای حداکثر تاثیر سئو وب سایت استفاده کنید. اگر برای ایجاد H1s، برچسب‌های عنوان، محتوا یا حتی SEO بهتر کمک می‌خواهید، با آژانس ما تماس بگیرید تا بتوانیم کمک کنیم.

دیدگاه کاربران