مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / اشتباهاتی که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید از آنها اجتناب کنید.
اشتباهاتی که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید از آنها اجتناب کنید.
نظرات: 3 نظر تگ ها:

اشتباهاتی که هنگام طراحی وب سایت تجاری باید از آنها اجتناب کنید.


آیا در حال طراحی وب سایت تجاری جدید هستید؟ ایده خوبی است!

این روزها، بخش بزرگی از راه اندازی و رشد یک کسب و کار موفق، داشتن وب سایتی است که کاربران را جذب می کند و دسترسی شما را افزایش می دهد. اگر یک مشتری بالقوه نتواند شما را در گوگل جستجو کند یا از طریق موتور جستجو اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما بیابد، به احتمال بسیار زیاد مشروعیت شما را زیر سوال می برد و به شرکت دیگری می رود. اما داشتن یک سایت کاربردی کافی نیست. شما باید یک سایت کاربرپسند، شهودی و اطلاعاتی داشته باشید و اشتباهات خاصی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. بخوانید تا بدانید آنها چه هستند!  

عدم اطمینان در مورد کاری که انجام می دهید.

صفحه اصلی شما اولین تاثیری است که روی یک مشتری یا مشتری بالقوه می گذارید. همانطور که گفته شد، آنها باید دقیقا بدانند که کسب و کار شما چیست و شرکت شما در چند لحظه پس از بارگذاری صفحه شما چه می کند. چیزی که شما در مورد آن هستید ممکن است برای شما واضح باشد اما خود را به جای شخص دیگری قرار دهید. اگر چیزی در مورد شرکت خود نمی دانستید، آیا سایت شما آن را به وضوح توضیح می دهد؟ یا ممکن است شخصی با ورود به صفحه شما گم و گیج شود؟ اگر شعار، عبارت یا شعار شرکتی دارید که به طور خلاصه توضیح می دهد که شرکت شما در مورد چیست، باید آن را همراه با لوگوی خود و سایر اطلاعات مرتبط و واضح در مورد خدماتی که ارائه می دهید در صفحه اصلی قرار دهید. یک راه خوب برای آزمایش وضوح سایت شما این است که از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که کمتر با کسب و کار شما آشنایی دارد آن را بررسی کند و به شما اطلاع دهد که چقدر راحت توانسته است در سایت حرکت کند و اولین برداشت آنها از صفحه اصلی شما چه بوده است.  

روی دستگاه موبایل کار نمی کند.

این روزها با بیش از 60 درصد جستجوهای اینترنتی که از طریق یک دستگاه تلفن همراه انجام می شود، این امر به یک معامله شکن تبدیل شده است. اگر سایت شما در یک دستگاه تلفن همراه کاربر پسند نباشد، برخی از کسب و کارهای بالقوه را از دست خواهید داد و مشتریان و مشتریان را ناامید خواهید کرد. دیگر قابل قبول نیست که گزینه موبایلی کاملاً کارآمد نداشته باشید. همان مقدار زمان و انرژی که برای سایت مبتنی بر رایانه خود می گذارید باید در نسخه موبایلی نیز صرف شود. توانایی مشاهده واضح سایت خود در دستگاه تلفن همراه در رشد پایگاه مشتری شما، گسترش کسب و کار و دسترسی آسان مشتریان به خدمات شما مفید خواهد بود.  

تاخیر در بارگذاری

ما در دنیایی از رضایت آنی زندگی می کنیم. وای فای و داده به سرعت حرکت می کنند. ما انتظار داریم صفحات به سرعت بارگذاری شوند و ما را به راحتی به مکانی که می خواهیم برویم هدایت کنند. اگر زمانی که کاربر صفحه شما را بارگذاری می کند تاخیری وجود داشته باشد، احتمالاً ناامید می شود و به سایت دیگری می رود که خدمات مشابهی را ارائه می دهد اما سریعتر حرکت می کند. اگر یک کسب و کار مبتنی بر خدمات را اداره می کنید که در آن افراد گزینه های زیادی دارند، سرعت بارگذاری بسیار مهم است. اگر رقابت شدید باشد، شما به روشی منفی متمایز خواهید شد و باعث می‌شود که افراد حتی قبل از اینکه ببینند چه چیزی برای ارائه دارید، سایت را ترک کنند. مطمئن شوید که صفحه شما به سرعت بارگیری می شود و سرعتی که افراد می توانند در سایت شما حرکت کنند نیز سریع است. آنها باید بتوانند در عرض چند ثانیه به صفحه بعدی برسند. صفحات باید به سرعت و به یکباره بارگیری شوند تا در حین اسکرول کردن به پایین، متن و تصاویر در حال حاضر وجود داشته باشند، نه اینکه در حین پیمایش بارگیری شوند.  

فقدان طراحی وب سایت از لحاظ بصری

این یک نقطه پایه است که باید در هنگام ساخت و طراحی وب سایت خود مورد توجه قرار گیرد. عملکرد سایت شما باید برای کاربران شهودی باشد. این بدان معنی است که آنها باید بدانند کجا کلیک کنند و روی چه چیزی کلیک کنند تا دور بعدی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. منو باید به راحتی در صفحه اصلی قابل مشاهده باشد و دارای آیکون های واضح و قابل کلیک باشد که کاربران بتوانند آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. برخی از سایت های مورد علاقه و پربازدید خود را بررسی کنید. به سطح شهود آنها و اینکه چقدر آسان است در سایت پیمایش کنید و آنچه را که نیاز دارید با حداقل تلاش پیدا کنید، توجه کنید. اگر تلاش زیادی برای یافتن اطلاعات خاصی در یک سایت لازم باشد یا چیدمان برای کاربران غیرطبیعی به نظر برسد، آنها به سرعت پیش خواهند رفت و کمتر به کاوش ادامه خواهند داد.  

خواندن چاپ یا فونت سخت است.

مطمئناً، یک فونت جالب با یک رنگ سرگرم کننده جالب به نظر می رسد، اما آیا واقعاً کاربردی است و هدف سایت شما را برآورده می کند؟ مهمتر از آن، آیا به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟ احتمالا جواب نه است. در حالی که جدا شدن از رقبا و داشتن زیبایی شناسی منحصر به فرد برای وب سایت خود خوب است، همچنین باید به خاطر داشته باشید که چگونه برای کاربری که آنجاست به نظر می رسد که به سرعت اطلاعات مربوط به کسب و کار شما را جمع آوری کند و در طول روز به حرکت خود ادامه دهد. از فونت‌های کوچک و سخت خوان یا رنگ‌هایی که با پس‌زمینه‌ای که انتخاب می‌کنید خیره می‌شوند یا در تداخل هستند، اجتناب کنید. این فقط در درازمدت ضرری برای خود و شرکتتان خواهد داشت.  

پیوندها به ویندوز جدید باز می شوند.

اگر هر پیوند داخلی کاربران را به یک پنجره باز جدید بفرستد، آنها خیلی سریع ناامید خواهند شد. کاربران دوست دارند زمانی که می خواهند به صفحه اصلی بازگردند یا جستجوی خود را تغییر دهند، به ویژه در دستگاه تلفن همراه، روی دکمه برگشت کلیک کنند، بین صفحات جابجا شوند. در حالی که باز کردن برخی پیوندها در یک پنجره جدید خوب است، مطمئن باشید که همه آنها این کار را نمی کنند.  

عدم وجود سرفصل

مردم اطلاعات قابل اسکن و یافتن آسان می خواهند n بنابراین مطمئن شوید که هدرهای H1 یا H2 زیادی در متن خود داشته باشید. پاراگراف های طولانی را بدون سرصفحه روی هم انباشته نکنید. برای کاربران واقعاً طاقت فرسا به نظر می رسد و آنها را از یافتن آسان اطلاعات مورد نظر خود باز می دارد. هنگام جستجو در یک وب سایت، به نحوه حرکت چشمان خود توجه کنید. احتمالاً به دنبال سرصفحه‌هایی می‌گردید تا توضیح دهند که می‌خواهید چه چیزی را بخوانید و به بخشی از صفحه که در آن هستید اشاره کنید. این اطلاعات را در هنگام طراحی طرح بندی صفحه خود و شامل محتوای نوشتاری خود در نظر داشته باشید.  

یافتن اطلاعات تماس دشوار است.

در نهایت، ارتباط کاربران با شما را از طریق تلفن، ایمیل یا هر دو آسان کنید. یک صفحه تماس داشته باشید یا اطلاعات تماس خود را به وضوح در پایین صفحه اصلی فهرست کنید. اگر تماس مستقیم با شما گامی در فرآیند به دست آوردن کسب و کار جدید است، فراموش کردن گنجاندن این اطلاعات می تواند یک مشکل اساسی باشد.  

امروز وب سایت کسب و کار خود را بسازید.

با اطلاعات بالا، می توانید وب سایت کسب و کار خود را بسازید و از برخی از مشکلات و مشکلات در هنگام ایجاد کارت تلفن آنلاین خود جلوگیری کنید. حتماً مانند یک کاربر فکر کنید و خود را به جای کسی بگذارید که چیزی در مورد تجارت شما نمی داند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، بسته وب سایت DIY ما را بررسی کنید! اگر ترجیح می دهید با شخصی کار کنید که می داند چه کاری انجام می دهد، با یکی از طراحان وب ما تماس بگیرید تا در کمتر از یک هفته یک وب سایت سفارشی زیبا برای شما ایجاد کنند.
دیدگاه کاربران