مرجع تخصصی آموزش طراحی و سئو وب سایت
صفحه اصلی / آموزش ها / روش هایی برای کمک به طراحان وب سایت
روش هایی برای کمک به طراحان وب سایت
نظرات: 3 نظر تگ ها: طراحی وب سایت|آموزش طراحی سایت

روش هایی برای کمک به طراحان وب سایت


یکی از دلایل این امر برای طراحان وب سایت این می باشد که طراحی وب سایت، یک پروسه بی نهایت است. (شما نمی توانید دست ازارائه ایده هایی بکشید). اما چیزهایی وجود دارند که شمامی توانید انجام دهید تا به کاهش این حس خستگی و نا امیدی غلبه کنید و همچنان در بیشتر مواقع انرژی داشته باشید و متمرکز عمل کنید.
در این مقاله سعی کرده ایم به مواردیکه به بهبود این موضوع کمک می کند بپردازیم:
 

شما نیاز به استراحت دارید:

برنامه ریزی کنید تنها یک روز از میز کار خود دور شوید. دلیلی وجود دارد که ساعتی را به نام "وقت ناهار" تنظیم کرده اند. یک روز کامل یا اوقاتی در روز را به این استراحت اختصاص دهید، خواهید دیدکه این امر می تواند به شما استراحتی دهد و باعث شود تا از پروژه ای که روی آن کار می کردید، اندکی دور شوید، انرژی دوباره ای رابه دست آورید و دوباره انرژی مضاعفی را دریافت کنید.
شما مجبور نیستید تا این استراحت را تنها در وقت ناهار همیشگی داشته باشید، بلکه شما نیاز دارید تازمانی را در طول روز به دریافت انرژی مجدد بگذرانید.
سعی کنید در روز ساعت هایی را به طور کامل از کار کردن دور شوید و فعالیت هایی را انجام دهید که باعث می شود تا باقی روز و هنگام فعالیت و کارکردن روی پروژه، امیدو انرژی کافی داشته باشید:

 

  • پیاده روی کنید.
  • ورزش کنید.
  • با یک نفر که راحتید ملاقات داشته باشید.
  • یک روش بسیار مفید : کتاب بخوانید.
  • فیلم ببینید.

 

به سرعت کوتاه و سریع عمل کنید.

شبکه اجتماعی مملو از مواردی است که موجب می شود تا بیشتر وقت خود را به صورت آنلاین هدر دهید. اما چه می شود اگر اندکی کار کنید، سپس چرخی در اینستاگرام بزنید و دوباره به کار بازگردید؟
به سرعت کوتاه و سریع عمل کردن می تواند شما را با بازدهی بیشتری همراه سازد. اگر نیاز دارید تا آن بخش خلاقانه وطراحی ذهنتان را فعال نمایید، نگاه کردن به تصاویر و ویدئوها می تواند بسیار تقویت کننده روح و روان شما باشد.
اما ترفندی دراین جا وجود داردتا به این حالت کار کنید. شما نمی توانید اجازه دهید که این توقف ها ویا استاپ ها باعث شوند تا بازدهی شما از بین بروند. این یک توصیه ای نیست که برای هر کسی کاربرد داشته باشد، اما برخی طراحان وب از این حواس پرتی های کوچک و برنامه ریزی شده نیز منفعت هایی را کسب می کنند.

 

خود را وارد چالش های مختلفی بکنید.

اگر آماده انجام طراحی وب سایت خارج از پایه طراحی خودتان هستید به شما پیشنهاد می بینیم که در یک چالش طراحی وب سایت شرکت کنید.
این چالش های جذاب بیشتر شامل یک موضوع و زمینه می باشندکه شما در آن شرکت داده می شوید. چیزی که درباره چالش طراحی وب سایت خیلی خوب می باشد این است که این امر می تواند یک سرگرمی جذاب در هر روز حساب شود. این گونه هیچ چیز در فرآیند طراحی وب سایت شما در ریسک نخواهد بود و شما می توانید به طریق های مختلف، خلاقیت هایی را نیز از خود بروز دهید.
یکی از این موارد را امتحان نمایید:

 

  • چالش های روزانه لوگو: یک لوگویی رابرای مدت 50 روز طراحی کنید.
  •  چالش طراحی شدیدتر: پیشنهادات روزانه می تواند به شما کمک کند که خارج از حد طبیعی به فکر بپردازید.
  •  چالش روزانه رابط کاربری: پیشنهادات جدید روازنه به مدت 100 روز.


اگر شما به طور کامل آماده نمی باشید تابه این چالش ها بپردازید، به project 365 نگاه کنید، یک نمایشی از پروژه های طراحی جدید روزانه از یک طراح وب سایت در سال 2018 میباشد.
زمان های افت کاری خود را برنامه ریزی کنید.
یک موضوع بسیار مهم و نا امیدکننده برای طراحان وب سایت موضوع جدی وضعیت اقتصادی می باشد، اگر در طراحی وب سایت هنوز به درآمد قابل قبول برای خود تان نرسیده اید، از شما خواهش می کنم هرگز نا امید نشوید و دست از تلاش برندارید.

 

آیا واقعا انتظار دارید تا به تعطیلاتی بروید؟ واقعا این مورد را در تقویم خود مشخص کنید.

سپس زمان هایی را برنامه ریزی کنید که تنها یک دقیقه در روز و یا هفته را به خود اختصاص می دهید. تنها به این دلیل که شما در این زمان ها از کار و فعالیت روی پروژه طراحی وب سایت خود به دور می باشید، به این معنا نمی باشد که روند شما با کاهش سرعت وافت کاری مواجه شده است. برخی اوقات تعطیلات و زمانی که از کار و فعالیت به دور می باشید، می تواند حالت بی قراری و استرس را برای شما به همراه داشته باشد، اما سعی کنید تا در این زمان ها به کارها و فعالیت هایی بپردازید که ازاین امر نیز مهمتر باشد واحساس کنید که کار مهم تری راانجام می دهید.
هر روز به این استراحت به شیوه متفاوتی نیاز دارید. برخی افراد می توانند یک روز کامل را دور از کار سپری کنند و به طور کامل انرژی مجددی دریافت نمایند. برخی دیگر به یک هفته نیاز دارند تا به ذهن خود استراحت دهند.
تنها سعی نکنید تا در این زمان ها باز هم به سرعت و با عجله روی پروژه طراحی وب سایت خود کار کنید. شما می بایست از کامپیوتر اندکی دور شوید. برنامه ریزی کنید تا در طول این زمان هایی که از فعالیت به دور می باشید؛ از تکنولوژی و فناوری نیز فاصله بگیرید تا بتوانید بهترین بهره را از این زمان استراحت خود کسب نمایید.

 

عملکرد هایی را با هم ترکیب کنید.

به طور یکنواخت وهمیشگی کار نکنید. حتی اگر پروژه های طراحی وب سایت بتوانند مشکلات مختلفی راحل کنند، بخش هایی از پروسه وجود دارند که می توانند به عوامل دیگری بستگی داشته باشند تا به طور کامل حل گردند.
عملکرد هایی را با هم ترکیب کنید، از اعضای دیگری در تیم به کاربگیرید تا در جلسات ارائه ایده هایی به شما پیشنهادات عالی ارائه دارند. به این ترتیب می توانید روشی که شما همیشه به انجام مواردی در پروژه می پرداختید را تغییر دهید و یا باهم میکس نمایید.
تنها مانند تمرین کردن، برنامه ریزی مجدد روزانه می تواند ذهنتان را پرورش دهد.
مواردی هست که به قدری ازاهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که لازم است دوباره تکرار شوند: لطفا اهمیت این موضوع را درک کنید وبرای انجامش تمام تمرکز خودرا روی آن بگذارید:

 

یک شبکه ارتباطی و یا گروه همکاری را برای خود بیابید.

اگر شما یک گروه منسجم از همکاران طراحی وب سایت خود در اختیار ندارید، حالا زمان این است که این گروه را بیابید. چه شما در یک سازمان حرفه ای ارتباطات شرکت کنید و عضو شوید، به یک کنفرانس بروید، در مکالمه های شبکه اجتماعی شرکت کنید و یا تنها از مربی خود بخواهید تا با هم ناهار بخورید، فرقی ندارد، یکی از اجزای کلیدی برای جلوگیری از نا امیدی و خستگی این است که همچنان نیاز دارید تا از دیگران نیز انرژی دریافت نمایید. (برخی اوقات، شما نیاز دارید تا خود را خالی کنید و در برخی مواقع نیازمند این می باشد که دیدگاه جدیدی رابه دست آورید تا پروژه طراحی وب سایت خود را پیش ببرید).
شبکه ارتباطی خود را توسعه دهید. ساعاتی اندکی را در هر ماه صرف گوش کردن به دیگران کنید، هم چنین درباره ی چالش های طراحی خود صحبت نمایید. به این جلسات اجازه ندهید به دور همی های بی نتیجه تبدیل شوند، سعی کنید درباره ی چالش ها وراه حل هایی که به پروژه طراحی وب سایت ارتباط دارد،به گفت وگو بپردازید.
برخی اوقات بهترین راه برای کار کردن در طول مسائل و مشکلات این است که با افراد دیگر که در این زمینه فعالیت می کنند، مواردی را به اشتراک بگذارید تا دیدگاه جدیدی را به دست بیاورید.

 

اگر می توانید، از راه دور کار کنید.

درد سر ترافیک و رسیدن به محل کار و سروکار با دیگر اشخاص و افراد در محل کار می تواند برای طراحان وب سایت چالش بزرگی محسوب شود. شما ممکن است نیاز به یک فضای کاملا ساکت وخالی داشته باشید تا کار کنید. شما ممکن است به سکوت در اطراف خودنیاز داشته باشید تا بهترین ها را ارائه کنید. و یا ممکن است ساعت های بازدهی شما در ساعت 9 تا 5 نگنجد.
اگرمی توانید از راه دور کار کنید، از کارفرمای خود این درخواست را بخواهید و عرض نمایید. حتی اگر تنها یک روز در هفته یا چند روز در یک ماه وجود دارد که کار کردن در محیطی برای شما مهیا می باشد که با  الگوهای طبیعی کاری شما مطابقت دارد و هیچ سر درگمی برای شما موجود نمی باشد، سعی کنید از این فرصت استفاده نماییدتا سازماندهی تر شده و با بازدهی بالاتری کار کنید. همین این موارد شما را از حس این که خسته ونا امید می باشید، دور نگاه می دارد.
چیز هایی را بسازید که به شغل شما ارتباط ندارد.
برخی موارد مرتبط با طراحی را امتحان کنید که بخشی از شغل وکار شما محسوب نمی شوند.
به واقعیت مجازی علاقه دارید؟ افرادی را بیابید که می توانند تجهیزات VR خود را در اختیار شما بگذارند. دوست داشتید که می توانستید طراحی کنید؟ به کلاس هنر و نقاشی بروید.
هدف این است که روح خلاقانه خود را به روشی درگیر کنید که فشار بالایی روی شما تحمیل نشود. نه تنها این مورد موجب می شود تا در شغل و کار خود بهتر عمل کنید و البته نا امیدی و خستگی کمتری را احساس نمایید، بلکه موجب می شود تا گزینه های بیشتری را بیابید که یک روز شغل وحرفه تان را توسعه و بسط می دهد. (شما هرگز نمی دانید که چه فرصت هایی برای شما وجود دارند).

 

به سلامتی خود توجه کنید.

این یک درسی است که می توانید برای جلوگیری از نا امیدی و خستگی خود انجام دهید که همگی ما باید بدانیم و آن را رعایت کنیم، اما متاسفانه به طریقی مورد غفلت قرار می دهیم.
طراحان توسط نوشیدن قهوه و شب بیداری، انرژی می گیرند و شارژ می شوند. همیشه یک و یا دوشب وجود دارد که برایتان مانند شب یلدا، طولانی ترین است.
و حتی شاید برخی اوقات صدای بدن خود را بشنوید که می گوید "نه، دست نگاه دارید". " به سلامتی خود توجه کنید. سبزیجات بخورید. ورزش کنید. تنها به صفحه کامپیوتر در یک گوشه تنگ و تاریک نچسبید. بخندید، لبخند بزنید. و در جامعه رفت و آمد داشته باشید.
این امر شگفتی های فراوانی رابرای شما به وجودمی آورد. (هم چنین، این را به یادداشته باشید که مریض شدن تنها به حس اغراق آمیزی منفی می انجامد که شما نمی توانید هرکاری را انجام دهید).

 

تنها بگویید "خیر".

مطمئن باشیدکه 100 درصد اشکالی ندارد که برخی کارها را انجام ندهید. به طور مثال طراحی تی شرت خانواده تان را برای تجدید دیدار فامیلی سال جدید، انجام ندهید. طراحی وب سایتی را برای مراسم عروسی پسر عموی خود قبول نکنید. بگویید "نه". زمانی که وقت ندارید، پروژه هایی را واقعا قبول نکنید. سپس از این زمان ها برای انجام کارهایی استفاده کنیدکه تنها به شما ارتباط دارد. حتی اگر یک چرت زدن کوتاه باشد.
به تمام این نکاتی که عرض شد حتما توجه ویژه ای داشته باشید ولی خواهشا هرگز هرگز هرگز تسلیم نشوید.
دراین مقاله از بسیاری از منابع با کیفیت و متخصص در حوزه های مختلف جمع آوری شده است.

من شخصا به عنوان یک برنامه نویس و طراح وب سایت می خواهم تجربه وروش خودم راکه کمک بسیاری به من کرده است را با شما به اشتراگ بگذارم، این که اگر شما هنوز در ابتدای مسیر هستید یا خیلی به جلو حرکت کرده اید ممکن است در مواردی تجربه من را کسب کرده باشید و از ارزش و اهمیت نکاتی که بیان می کنم اطلاع داشته باشید، پس درخواست دارم اگر شما هم نظراتی دراین زمینه دارید در قسمت کامنت ها یادداشت نمایید تا به همنوعان خود کمک کنید.

 

و اما تجربیات وپیشنهادات اختصاصی من به شما:

 

ورزش کردن:

در برنامه روزانه خود حداقل نیم ساعت ورزش داشته باشید، دقت کنید عرض کردم هر روز، بعد از دو هفته انجام این عمل از تاثیر خوب ورزش شگفت زده خواهید شد.

 

تغذیه مناسب:

این روزها تقریبا همه افراد به ارزش تغذیه سالم در زندگی خود پی برده اند، غذای فست فود را کنار بگذارید، و جای آن را با سبزیجات و میوه جات و غذای سالم پر کنید.

 

مطالعه:

در برنامه روزانه خود زمانی را به مطالعه اختصاص دهید، اگر جزء افرادی هستید که هنوز به ارزش مطالعه و کتاب خواندن پی نبرده اید به شما پیشنهاد می کنم که هر چه در توان دارید بگذارید که خودتان رابا کتاب دوست کنید، این دوستی به حدی به سود ومنفعت شما خواهد بود که بعد از مدتی شما قادر به ترک آن نخواهید بود.

 

آموزش:

هر کسی بدون شک در زندگی خود یک سری مواردی هستندکه خودش احساس کرده نیاز دارد در مورد آن آموزش کسب نماید و آن را فرا بگیرد، لیستی از مواردی که همیشه و از سال ها قبل در ذهن خود زندانی کرده اید که شاید روزی آن ها را بیاموزید و هنوز وقت نکرده اید به شما پیشنهاد می کنم که همین امروز وقتش هست که آموزشتان راشروع کنید.
برای آموزش می توانید از گوگل و بسیاری منابع حرفه ای دیگر کمک بگیرید، آموزش را هم بصورت روزانه در برنامه هر روز خود داشته باشید. آموزش می تواند هنری مثل نقاشی، موسیقی، آشپزی، و بسیاری چیزهای دیگر باشد، که بسته به سلیقه هر کسی متفاوت خواهد بود.

 

فیلم، بازی و سرگرمی:

دربرنامه خود ازقدرت پر انرژی فیلم دیدن و بازی ها و انواع سرگرمی ها غافل نشوید.

 

مسافرت:

در برنامه هفتگی و ماهانه و سالانه خود مسافرت باید جزء جدایی ناپذیر زندگیتان باشد.

معاشرت بادوستان صمیمی وکسانی که دوستشان دارید:
کاملا مشخص است که چه قدر انرژی دریافت خواهید کرد.

 

ارتباطات:

یک مورد بسیار مهم که از چشم افراد دور می ماند و آدم های موفق سعی می کنند از رقیبانشان آن هارا مخفی نگهدارند بحث ارتباطات می باشد، در زمینه شغلی خود سعی با متخصصین و مدیران با تجربه به هر نحوی که می توانید ارتباط برقرار کنید.
حال این نوع ارتباط گرفتن می تواند به هر روشی به دست آید، این ارتباطات نقش بسیار مهمی در کمک به بحث اقتصادی کار شما دارند.

پیشنهاد ویژه طراحی وب سایت برای شما تا مدت دو هفته یعنی به مدت 14 روزتخفیف ویژه طراحی وب سایت می باشد، این پیشنهاد شامل 30 درصد تخفیف در کلیه ی پکیج های طراحی وب سایت می باشد، فرقی نمی کند شما نیازمند طراحی وب سایت شرکتی باشید، یا طراحی وب سایت فروشگاهی بخواهید ویا هر نوع طراحی وب سایت شخصی یا سازمانی سفارش دهید، با این پیشنهاد 14 روزه شما زمان لازم رادارید که تصمیم خود را در پروژه طراحی وب سایت تان بگیرید، و هر چه سریع تر آن را انجام دهید، خوب فکر کنید شاید این پیشنهاد همان فرصت طلایی ای باشد که همیشه منتظر آن بودید، این شاید همان شنبه ای باشدکه هیچ وقت فرا نمی رسد، به راحتی فرصت های پیش آمده را از دست ندهید و همین الان با گروه طراحی وب سایت وان تماس حاصل فرمایید واز جزئیات این طرح و پیشنهاد جذاب اطلاعات کسب نمایید، شما از طریق مختلف می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید، راه های ارتباطی با گروه وب سایت وان را می  توانید در صفحه تماس با ما ببینید. 
فرصت را از دست ندهید وهمین حالا شروع کنید.
تبلیغات ما رضایت مشتریانمان می باشد، پس بابررسی دقیق و جستجوی کامل و چشم باز شرکت راه اندازی و طراحی وب سایت تان را انتخاب نمایید.

 

 

دیدگاه کاربران